پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران، جمع‌آوری پل حافظ در تهران منتفی شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بزرگراه شهید باقری حد فاصل پل خاقانی تا خیابان جانبازان، به دلیل نصب عرشه پل دوربرگردان در محدوده خیابان جانبازان خبر داد.

مسافرین نوروزی کمپر سوار طی یک حرکت کارناوالی امروز تهران را ترک خواهند کرد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات رسانی این شرکت برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها، خبر داد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از مردم درخواست کرد تا از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال 1403 توضیح داد.

جشن دهکده بهار ایران و قرآن با عنوان نسیم رمضان در فرهنگسرای خاوران برپا شده است و مراجعین می‌توانند از خدمات پذیرایی چایخانه محبان الرضا علیه‌السلام با عنوان افطار ساده بهره‌مند شوند.

نیروهای هلال احمر در 48 ساعت گذشته توانستند 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یک مورد حریق در یک ساختمان 18 طبقه خبرداد.

پیاده‌راه «افطارخونه» ویژه ماه مبارک رمضان، از افطار تا ساعت 10 شب، در پیاده‌راه بلوار کشاورز با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران خواهد بود.

شهردار منطقه 7 از کاشت درخت چنار در خیابان شهید قندی حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی خبر داد.

وزیر راه گفت: سال گذشته 887 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که 525 نقطه آن رفع خطر شده و البته که به تایید پلیس راهور هم رسیده است.

رئیس سازمان اورژانس گفت: در نوروز 1403 حدود 7 درصد کاهش حوادث ترافیکی و 10 درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، افطارخونه طهران در روز سه‌شنبه از کیک بزرگ 200 متری با وزن 2 تن به همراه نورافشانی و برنامه‌های شاد و متنوع رونمایی خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه 510 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.