پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد.

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا 7 فروردین ماه 3 میلیون و 277 هزار و 404 حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در تماس با دادستان استان لرستان ضمن درخواست پیگیری ویژه پرونده مرحومه خانم دکتر بخشی در جریان آخرین وضعیت روند پرونده قرار گرفت.

رییس پارک ملی توران گفت: بر اساس آخرین آمار ما در پارک ملی توران 16 تا 18 یوز شناسنامه دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا جزئیاتی از افزایش جریمه تخلفات حادثه ساز در سال جدید را اعلام کرد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کشته‌های تصادفات نوروزی به 585 نفر رسید.

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) بر اثر تصادف با یک دستگاه تریلر خبر داد.

شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه 6 شهر تهران جزئیات احداث 3 پارکینگ بیمارستانی با 1650 ظرفیت را در جوار 3 بیمارستان مهم تهران را اعلام کرد.

جشنواره بزرگ "شهر رمضان" از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد، جشنواره‌های خاص با برنامه‌های متنوع و بی‌نظیر این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برگزار خواهد شد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر و سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی گفت: افزایش صادرات شرکت‌های دانش بنیان از حدود 869 میلیون دلار در سال 1401 به حدود 1.5 میلیارد دلار در سال 1402 دیگر دستاورد مرکز تعاملات است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال از ارائه 400 میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری به بیش از 350 شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال در سال 1402 خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت:، آتش نشانان 138 ایستگاه آتش نشانی نیز به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه اماکن مهم مانند؛ مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و امکان دیگر، آمادگی کامل را دارند.