پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

استاندار تهران با بیان اینکه مجموعاً 44 میلیون و 455 هزار و 370 تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار استان به ثبت رسیده از کاهشی بودن آمار تصادفات جرحی و فوتی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: متاسفانه تا به امروز 664 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند همچنین 174 نفر در این تصادفات مصدوم شدند.

ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

جشنواره نوروزی برج میلاد با عنوان بهار قرآن، بهار میلاد از تاریخ 29 اسفند تا 9 فروردین برگزار شده است و این برنامه‌ها با استقبال مسافران نوروزی و گردشگران قرار گرفته است.

شهردار منطقه 12 با اشاره به بازدید 517 هزار گردشگر از منطقه 12 در نوروز 1402، گفت: با توجه به آمار و شواهد موجود در نوروز امسال، منطقه 12 میزبان یک میلیون گردشگر و بازدید کننده داخلی وخارجی است.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور از کاهش 30 درصدی متوفیان تصادفات در ایام نوروز خبر داد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از 24 اسفند تا امروز در جاده‌های سراسر کشور 506 تصادف رخ داد که در این تصادفات 617 نفر از هوطنان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی در بوستان ولایت خبر داد که از شهروندان زورگیری می کرد.

رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 4 نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا 20 ساله در شمال شهر تهران خبر داد.

سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد قیطریه توضیحاتی بیان کرد.

شهردار منطقه 6 شهر تهران از حضور 20000 نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله طی 7 روز خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح خانم دکتر بخشی و انتخاب محل خدمت او با وی همکاری کامل داشت. هیچ خود اظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود.

مدیرکل محیط زیست سمنان از آغاز فنس‌کشی "جاده انقراض یوزپلنگ ایرانی" با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

محققان آلمانی با مطالعه داده‌های ماهواره‌ای ادعا کرده‌اند که رانش زمین در روستای حسین‌آباد از توابع شهرستان میامی در استان سمنان در پی پُر شدن مخزن سد در آن محدوده رخ داده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.