پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نوسازی مدارس با اشاره به حذف مدارس کانکسی با بیش از 10 دانش آموز در سال 1403 گفت: 100 هزار کلاس درس ناایمن در کشور داریم.

شهردار منطقه 10 از گسترده شدن بلندترین سفره افطاری شهر تهران همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

دادستان کل کشور با اشاره به تعیین تکلیف چندین هزار خودرو و وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور طی سال 1402 گفت: تنها در مهرماه و آبان‌ماه سال گذشته، حدود 7 هزار انواع خودرو توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور تعیین تکلیف شدند.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیش از 30 برنامه کلان برای توسعه و حفاظت از زیستگاه‌ها و محیط زیست دریایی کشور در سال 1402 عملی شده است.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 30 منطقه از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1402 ارتقاء، اصلاح و بازنگری شدند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های 1355 تا 1385 را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فرا خواند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 49 قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت پاک است.

نشست تعدادی از مسئولان عالی قوه قضاییه در سال 1403 با موضوع "بروزرسانی سند تحول قضایی" برگزار شد و و رئیس عدلیه و مسوولان عالی دستگاه قضا، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

پرونده حمید نوری در سوئد طی سال 1402 با تحولاتی از جمله برگزاری دادگاه تجدیدنظر، صدور رای نهایی و تایید آن از سوی دیوان عالی سوئد همراه بود.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره احتمال تمدید اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک پس از 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری توضیح داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 90 هزار عمل جراحی از شروع طرح سلامت نوروزی انجام شده که 20 هزار جراحی مربوط به مصدومان تصادفات بوده است.

رئیس پلیس راهور از جان باختن 417 نفر در تصادفات جاده‌ای خبر داد و گفت: 11392 نفر نیز در تصادفات مصدوم شدند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در اواخر سال 1402، نرخ کرایه‌های جدید اتوبوس، مترو و تاکسی برای سال 1403 را تصویب کرد. با این مصوبه، افزایش کرایه‌ها در فروردین‌ماه ممنوع است و از ابتدای اردیبهشت‌ماه، نرخ‌های جدید اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری گفت: امروز با دستور دادستان مرکز استان، بخش پارکینگ و باجه غیرقانونی اخذ وجه در مجتمع گردشگری الیمالات پلمب و دستور داده شد با مسببان قطع 4 هزار اصله درخت در این طرح، برخورد و خسارت وارده اخذ شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اشاره به روند افزایشی دما در استان، گفت: تابستان امسال بیش از دو درجه گرمتر از تابستان گذشته خواهد بود.