پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: زن و مرد جوانی که برای پول اقدام به آدم‌ربایی یک کارمند بانک در غرب تهران کرده بودند، بازداشت شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از دستگیری شرور محله شمیران‌نو خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص اجتناب از برپایی چادرهای مسافرتی در پایتخت تاکید کرد و گفت: وزش باد خیلی شدید در راه است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پلیس قلابی در در اجرای طرح نوروزی خبر داد.

تمام میادین و بازار میوه و تره‌بار تهران در 22 منطقه تهران از فردا یکشنبه 5 فروردین‌ماه 1403 باز خواهند بود.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تحقق شعار سال پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه امروز، 372 نفر در تصادفات رانندگی سفرهای نوروزی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه راهور فراجا با بیان اینکه 44 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح، به دلیل عدم توجه به جلو است، گفت: می‌طلبد رانندگان با آمادگی جسمانی، استراحت کامل و بستن کمربند ایمنی رانندگی کنند تا شاهد حوادث دلخراش در سطح کشور نباشیم.

متخصصان یک شرکت دانش بنیان روغن خنک کننده دستگاه‌های ماشین کاری را بر پایه فناوری نانو تولید کردند.

فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در رفت‌وآمد بازدیدکنندگان سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از امشب یک ساعت افزایش پیدا می‌کند.

خوردن یک وعده غذایی سریع بعد از گرسنگی و تشنگی طولانی مدت می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلفی مانند سوء هاضمه، سرگیجه و حالت تهوع شود و ریحان با اثرات معجزه آسای خود تقریباً درمان کاملی برای این مشکلات است.

سخنگوی پلیس در یادداشتی توصیه‌هایی را به رانندگان در سفرهای نوروزی داشت.

قلعه باستانی «فلک‌الافلاک» از سوی بسیاری از کارشناسان به‌عنوان یکی از شاهکارهای مهندسی و معماری دنیا لقب گرفته‌است.

شهردار شیراز گفت: از ابتدای تعطیلات تا سوم فروردین‌ماه، 459 هزار نفر وارد استان فارس شده‌اند که از شب گذشته شاهد افزایش سفر‌ها به شیراز بوده‌ایم و از این تعداد 92 هزار نفر در کمپ‌های اسکان شهرداری شیراز استقرار یافته‌اند.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا به احترام کره زمین و حفظ محیط زیست همزمان با اجرای طرح جهانی "ساعت زمین" به مدت یک ساعت خاموش می‌شوند.

رییس پلیس فتا فراجا با اشاره به کاهش 40 درصدی جرایم اسکیمر در راستای اجرای طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا در خصوص "شناسایی و برخورد با مجرمان حوزه ثبت‌کننده کارت‌های بانکی هموطنان در سراسر کشور" گفت: این طرح همچنان در حال اجراست.