پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 14 استان از پایان عملیات امدادرسانی، خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 59 قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است.

معادل ریالی میزان ارز دریافتی یک شرکت واردکننده تجهیزات پزشکی حدود 4.9 همت در سال بوده که طی 5 سال گذشته به نرخ روز حدود 24 همت ارز سوبسیدی دریافت کرده است! میانگین ارز دریافتی این شرکت در یکسال 40 درصد از کل بودجه معاونت علمی در 1402 بیشتر بوده است!

زن و مرد جوانی که برای پول اقدام به آدم‌ربایی یک کارمند بانک در غرب تهران کرده بودند، بازداشت شدند.

سرپرست شهرداری منطقه 19 از رفع خلاف 40 مورد ساخت و ساز غیر مجاز طی دو مرحله، در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی ناحیه سه این منطقه خبر داد.

یک شرکت دانش‌بنیان دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس را تحت لیسانس خود در ایران تولید می‌کند که تا امروز 130 دستگاه این شرکت نصب شده است.

براساس آمارهای به دست آمده، علاوه بر افزایش 4.5 درصدی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات، میزان مسمومیت مسافران با گاز منوکسید کربن نیز نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

متهمی که در سناریوی هولناک به بهانه پرداخت وام، مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و اقدام به آتش زدن جسد مقتول کرده بود، دستگیر شد.

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: در ایام نوروز شهروندان در صورت مشاهده آسیب‌های اجتماعی می‌توانند به شکل 24 ساعته با سامانه 137 پلاس تماس بگیرند.

با تلاش یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی قطعه راهبردی هواپیما با نام NGV یا پره هدایت جریان هوا ساخته شد. این قطعه ساخته شده توسط متخصصان ایرانی همان کیفیت قطعه نمونه‌های خارجی را دارد.

وضعیت آب‌های زیرزمینی به شدت نگران‌کننده شده و استان‌های مختلف بدون در نظر گرفتن ظرفیت این منابع همچنان به استحصال بی‌رویه منابع آب زیرزمینی اقدام می‌کنند!

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان‌، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: حداکثر ظرف 6 ماه آینده 2500 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان ما خواهد شد.

با توجه به افزایش قیمت بیلت مترو و اتوبوس در سال 1403، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در حال مذاکره با بخش‌های مربوطه برای افزایش مبلغ کارت بلیت تخصیصی به خبرنگاران در سال جاری است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد 45 قرار دارد و دومین روز از هوای پاک در سال 1403 ثبت شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه نوروزی امین، از اجرای طرح‌های سراسری پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی در نوروز 1403 و کشف 490 میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی خبر داد.