چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که برای تداوم اجرای طرح دارویار به 105 هزار میلیارد تومان بودجه در سال آینده نیاز است، گفت: در یک ماه اخیر تعداد اقلام دارویی که موجودی آن‌ها زیر یک ماه است به زیر 100 قلم رسیده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه هیچ یک از معابر پایتخت یخ‌زدگی ندارد، گفت: شهرداری آمادگی خود را برای بارش برف چهارشنبه حفظ خواهد کرد.

نشست مشترک ستاد حقوق بشر و فراجا با حضور معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، معاون حقوقی و امور مجلس فراجا و نمایندگان معاونت‌ها و پلیس‌های فرماندهی کل انتظامی برگزار شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: نرخ گذر تحصیلی دانش‌آموزان از پایه نهم به پایه دهم کاهش یافته است، البته برخی از دانش‌آموزان در آموزش غیرحضوری ظاهراً در کلاس درس حضور داشتند اما زمانی که آموزش حضوری شد به مدارس برنگشتند.

یک کارشناس زمین‌شناسی درباره خطر فرونشست برای فوردگاه‌ها، ریل‌های راه‌آهن و جاده‌های ماشین رو هشدار داد.

یک گروه از اراذل و اوباش به یک فردی که در کنار خانه خود در میدان پروین مشغول کاسبی است حمله می‌کنند، در کمتر از 24 ساعت دستگیر می‌شوند، اکنون این افراد خودشان از لحظه درگیری می‌گویند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد به ماموری خاطی کرمانشاهی تذکرات لازم داده و مورد توجیه آموزشی قرارگرفت.

مدارس شهر تهران فردا از ساعت 9:30 صبح آغاز به کار می‌کند.

بارش برف مدارس 4 منطقه از استان تهران را تعطیل کرد.

در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی باخودرو سواری در محور خرم آباد - اندیمشک در شبکه های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت.

آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ و اعلام نشده است؟!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره قیمت قبور برای سال آینده گفت: در ناحیه یک قیمت هر قبر مبلغ 38 میلیون و 500 هزار تومان در ناحیه دو مبلغ 23 میلیون و 700 هزار تومان و در ناحیه 3 مبلغ 14 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

روز حادثه به دلیل اینکه ناس مصرف کرده بودم سر همسرم و فرزندانم داد کشیدم و آنها را هدف ضرب جرح قرار دادم که در ادامه از مقتول 5 ساله درخواست کردم یک لیوان آب برایم از آشپزخانه بیاورد...

قوه قضائیه قصد دارد تا با همکاری وزارت آموزش و پرورش طرح "قاضی مدرسه" را با هدف منظور آشنایی دانش‌آموزان با موضوعات حقوقی و پیشگیری از جرائم اجرا کند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همزمان با آغاز پربارش و سردترین هفته سال از آماده‌باش کامل نیروهای این سازمان به صورت شبانه‌روزی برای رصد شهر و اسکان افراد بی‌خانمان خبر داد.