یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، نحوه کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

شهردار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 1401، گفت: خرید بالغ بر 1200 دستگاه اتوبوس و ون و همچنین عملیات احداث اولین آزادراه تهران (شهید شوشتری) بخشی از اقدامات در سال گذشته است.

قانون جهش تولید دانش بنیان، انتخاب دکتر دهقانی به عنوان معاون علمی رئیس‌جمهور، مصوبه افزایش سرمایه صندوق نوآوری به 100 همت و رکوردشکنی افزایش شرکت‌های دانش بنیان مهم‌ترین رویدادها در زیست‌بوم دانش بنیان‌های کشور در سال اقتصاد دانش بنیان بودند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، یکصد المان حجمی هلال ماه اسماءالحسنی و 15 فانوس رمضان توسط سازمان زیباسازی شهرتهران طراحی و در نقاط مختلف شهری پایتخت جانمایی و نصب شد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

این فیلم، نخستین تصاویر منتشر شده از عملیات ظفر 1402 در راستای مقابله با ارازل و اوباش سرقت، مواد مخدر و مفاسد اجتماعی در سطح استان تهران به فرماندهی تیپ ویژه نوپو است.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افزایش 2000 تنی تولید پسماند در پایتخت طی روزهای پایانی سال گذشته خبر داد.

دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) منتخب در برخی از شهرها در روزهای 29 اسفند 1401 الی 3 فروردین 1402 از ساعت 9 الی 14 به متقاضیان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از فردا پنجشنبه سوم فروردین ماه باز خواهند بود.

رییس پلیس فتای فراجا گفت: در روزهای پایانی سال مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون تومان با تماس شهروندان با پلیس فتا در حساب های افراد مسدود و جلو کلاهبرداری‌های بزرگ اینترنتی گرفته شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا اعلام کرد: در راستای تامین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های یگان ویژه پلیس در ایام نوروز به گشتی‌های موجود در شهرها افزوده می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام ماموران این پلیس در آماده‌باش صددرصدی هستند.

مدیرعامل برج میلاد با تشریح ویژه برنامه‌های نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان در این مجموعه فرهنگی گفت: امسال با توجه به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌های شبانه ویژه‌ای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر و بر لزوم اجتناب از تظاهر به روزه‌خواری و رعایت عفاف و حجاب تاکید کرد.

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی، کار ساخت ابر بیمارستان یک هزار تخت خوابی در شهرک دانش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.