یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از جریمه 52 هزار تومانی پلیس برای خودروهای فاقد معاینه خبر داد.

همزمان با آغاز جشنواره نوروزی برج میلاد از تاریخ 27 اسفند ماه، 1401 تا سوم فروردین 1402 بیش از 30 هزار نفر از مسافران، گردشگران و شهروندان پایتخت از برنامه‌های این مجموعه گردشگری و تفریحی بازدید کردند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران در 12 استان برای بارش شدید باران خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت امداد و نجات زلزله خوی را اعلام کرد.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای برای نوجوانان و سالمندان در ماه رمضان پرداخت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از بازگشایی تمام مراکز معاینه فنی در تهران از فردا (پنجم فروردین ماه) خبر داد.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: هم اکنون به تولید انبوه در پابند الکترونیک رسیدیم و درحال حاضر افراد تحت پوشش پابند الکترونیک 9 هزار نفر هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تحقق هر چه بیشتر و بهتر شعار سال، قرارگاه مرکزی تولید سلامت محور را ایجاد کرده ایم که همه دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند چنین قرارگاهی را در منطقه خود ایجاد کنند.

با پایان یافتن دور اول سفرهای نوروزی، جمعیت هلال احمر در اطلاعیه شماره 4 ستاد خدمات نوروزی خود توصیه‌هایی برای بازگشت مسافران دارد.

سخنگوی طرح‌های نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از 30 هزار نفر از شروع طرح نوروزی از 24 اسفندماه تا روز سوم فروردین ماه امدادرسانی شده است.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد گفت: هر شب برای 2000 گردشگری که از این مجموعه دیدن می‌کنند، سفره افطاری ساده با مشارکت بخش خصوصی برپا می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: بیش از 500 شرکت دانش‌بنیان و فناور در پارک‌های علم و فناوری این نهاد داریم که با برنامه‌ریزی‌های جدید به این پارک‌ها وسعت خواهیم بخشید.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که تا روز سوم فروردین ماه جاری، 679 هزار نفر از خدمات «اسکان نوروزی فرهنگیان» در استان‌های کشور استفاده کرده‌اند.

سخنگوی طرح نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به حدود 26 هزار نفر، امدادرسانی شده است، گفت: از شروع طرح نوروزی و 24 اسفندماه تا روز دوم فروردین‌ماه 1520 عملیات امدادی با حضور امدادگران هلال احمر انجام شده است.