یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در 3 نقطه از شهر 1500 هکتار کمربند سبز به شهر تهران اضافه شد که به بهبود کیفیت هوا نیز کمک می‌کند؛ در ایام نوروز شهروندان می‌توانند از فضاهای سبز ایجاد شده در پایتخت استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه از رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی 41 هزار نفر از مراجعان حضوری در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه در سال 1401 خبر داد.

رئیس هیئت مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیردولتی معلولان کشور با اشاره به پرداخت یارانه مراکز نگهداری معلولان گفت: بخشی از معوقات پرداخت شد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه از نگاه طب ایرانی هر فصل مزاجی دارد و مزاج فصل بهار، گرم و تر و در حد اعتدال است، به ارائه توصیه‌هایی برای فصل بهار پرداخت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، سال «مهار تورم و رشد تولید» را به ملت ایران و جامعه سلامت تبریک گفت و بر آمادگی این وزارتخانه برای زمینه‌سازی رشد تولید کالاها و خدمات سلامت‌محور با تکیه بر دانش و فناوری بومی تاکید کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 22 نفر از بیماران کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشورمان به 145 هزار و 113 نفر رسید.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: در ایام تعطیلات نوروز 1402، داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران به‌صورت شبانه‌روزی دایر است.

رئیس قوه قضائیه گفت: در سال 1402 قصد داریم در راستای تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بسترهای فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت‌ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه گام برداریم.

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: اکنون سال 1401 پایان یافته و پس از 12 ماه کل اعتباری که به بخش مرتع دادند یک میلیارد تومان بود! یعنی ما برای حفاظت و مدیریت 84.8 میلیون هکتار از مساحت کشور است، تنها یک میلیارد منابع داشتیم!

در آستانه سال نو، 26 ایرانی محبوس در ترکیه به کشورمان منتقل شدند.

271 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای طی 5 روز اخیر جان خود را از دست داده‌اند! تردد تمام تردد تمام وسایل نقلیه در محور کرج چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

سرپرست بانک ملی گفت: به دستور رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول دولت سیزدهم با همکاری بانک مرکزی، باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شد.

فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان مرزی بانه، وضعیت آمادگی و توان عملیاتی مرزبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال 1402 خبر داد و گفت: مجرم این پرونده بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از نخستین تصادف فوتی پایتخت در بهار سال 1402 خبر داد.

در راستای گرامیداشت آئین‌های نوروز باستانی و گرامیداشت ماه مبارک رمضان با رویکرد معرفی آئین‌ها و سنت‌های اقوام مختلف ایرانی، ویژه برنامه‌ای با عنوان «دهکده بهار ایران» در محوطه برج آزادی برگزار می‌شود.