یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان مرزی بانه، وضعیت آمادگی و توان عملیاتی مرزبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال 1402 خبر داد و گفت: مجرم این پرونده بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از نخستین تصادف فوتی پایتخت در بهار سال 1402 خبر داد.

در راستای گرامیداشت آئین‌های نوروز باستانی و گرامیداشت ماه مبارک رمضان با رویکرد معرفی آئین‌ها و سنت‌های اقوام مختلف ایرانی، ویژه برنامه‌ای با عنوان «دهکده بهار ایران» در محوطه برج آزادی برگزار می‌شود.

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان تهران از تشکیل قریب به 500 پرونده قضایی علیه تخلفات محیط زیستی در سال 1401 خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تلاش شورا و شهرداری در سال آینده بر این است که 3 مشکل اصلی تهران از جمله آلودگی هوا، ترافیک و بافت‌های فرسوده را بکاهد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیام نوروزی خود تأکید کرد: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، توجه به مقوله حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور به یکی از رئوس اصلی برنامه‌های دولت بدل شد.

در نخستین روز از سال 1402 هوای پایتخت در شرایط "پاک" قرار دارد.

وزیر بهداشت درمان و آمورش پزشکی امروز ضمن بازدید از پایگاه های اورژانس 115 و ایستگاه های سلامت مستقر در پیرامون حرم مطهر رضوی، اقدامات انجام شده در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را مورد ارزیابی قرار داد.

از زمان آغاز طرح نوروزی از 24 تا 28 اسفند تعداد فوتی‌ها بر اثر تصادفات جاده‌ای 228 نفر بوده است!

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، شماره تماس "اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت در تهران" را اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از جانمایی و نصب 100 المان هلال ماه اسماءالحسنی و فانوس‌های ماه مبارک رمضان در فضای شهری پایتخت خبر داد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای برای حفظ سلامتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پرداخت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از نظارت‌های ویژه بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست گزارش‌ها و شکایات خود درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در این ایام را به سامانه 136 اعلام کنند.

شهردار منطقه 4 گفت: در سال 1402، 1500 میلیارد تومان اعتبار صرف توسعه بال شرقی خط 4 مترو خواهد شد و دو تقاطع غیرهمسطح نیز در اتوبان شهید باقری به بهره‌برداری می‌رسد.

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) از باز بودن درب‌های این سازمان در شب سال تحویل خبر داد.