یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) از باز بودن درب‌های این سازمان در شب سال تحویل خبر داد.

فرهنگیان در تماس با خبرگزاری تسنیم، از واریز نشدن حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی در آخرین ساعات سال 1401 گله داشتند؛ معاون سازمان برنامه و بودجه در این رابطه به تسنیم گفت: حقوق معلمان عزیز امروز 29 اسفند از طریق خزانه‌داری کل در حال پرداخت است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن توصیه در خصوص تجهیزات خودرو قبل از سفرهای نوروزی، نکاتی بسیار ضروری را بیان کرد.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نخستین نسخه سرویس روابط سببی و نسبی در اختیار برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک مرکزی، درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند (ثبت نام یارانه)، فراجا و مرکز اطلاعات مالی قرار گرفته است.

فرمانده کل انتظامی گفت: حضور پلیس در نوروز 1402 و ماموریت‌هایی که انجام می‌دهد باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد.

هوای تهران در سال 1401 نسبت به سال 1400 شرایط بدتری داشت و در مجموع روزهای آلوده نسبت به سال گذشته 56 روز افزایش داشت.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد و تهرانی‌ها امروز هوایی قابل قبول نفس می‌کشند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

در حاشیه بازدید میدانی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، بر عرضه میوه با قیمت مصوب در میادین میوه تأکید شد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد: تعداد 300 پایگاه دارای نقص مدارک هستند که تا 8 فروردین مهلت دارند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از آغاز طرح خدمات الکترونیک قضائی سیار با خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، جانبازان و خانواده معظم شهدا در شهر تهران خبر داد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی با صدور حکمی، سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی را منصوب کرد.

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نوروز 1402 با پذیرش 48 هزار خانوار به طور رسمی آغاز به کار کرد.

اخیراً فیلمی از وزیر بهداشت در فضای مجازی منتشر و ادعا شده که عین‌اللهی نسبت به انتقادات یکی از اعضای کادر درمان بی‌توجه است اما فیلم کامل این ماجرا، واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: تمام میادین و بازارهای شهرداری تهران در روزهای 1، 2 و 13 فروردین ماه 1402 تعطیل خواهند بود.

در تعطیلات نوروزی 1402 خدمات مربوط به استحقاق درمان بیمه‌شدگان و افراد تحت تکفل آنان، در یکی از شعب تأمین اجتماعی در هر شهر ارائه می‌شود.