یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری از شناسایی 100 متخلف به واسط سامانه 137 پلاس که تعدادی از آنها شهرداران نواحی بودند، خبر داد.

پس از افتتاح خط انتقال آب به دریاچه ارومیه، روزهای خوش دریاچه آغاز شده و امید در دل‌های مردم این خطه افزایش یافته است.

خَیران می‌توانند با مراجعه به سایت "سایه" کالا یا خدمت خود را اعلام و از بین نیازمندان به آن، فرد مورد نظر را انتخاب کنند؛ "سایه" خَیر را به خیریه‌ای که آن نیازمند را تحت پوشش خود دارد، معرفی می‌کند تا کالا یا خدمت را به نیازمندترین فرد برساند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

روز گذشته حکم اعدام یکی از اعضای گروهک تروریستی تجزیه طلب به نام محی الدین ملاابراهیمی در ارومیه اجرا شد.

تصاویر جاذبه‌های گردشگری شاخص پایتخت در قالب پویش "تهران زیبا" توسط سازمان زیباسازی بر هزار سازه تبلیغاتی شهر اکران شد.

وزیر بهداشت با اشاره به این‌که 300 اردوگاه موقت برای درمان بیماران در سراسر کشور مستقر شده است، از آمادگی 2000 تیم بازرسی برای نظارت بر مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن تفریحی خبر داد.

مسافرانی که قصد دارند در ایام نوروز در چادرهای مسافرتی اسکان پیدا کنند باید برخی نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نشوند.

با اتمام رسیدگی به پرونده عاملین حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و در مهلت قانونی، احکام مجازات متهمین این پرونده در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز صادر شد.

عراق و ترکیه مهم‌ترین بازارهای هدف صادرات محصولات نانوفناوری ایران شناخته شدند.

معاون ارتباطات سامانه 137، با اشاره به اینکه روزانه بین 10 تا 12 هزار تماس با سامانه 137 برقرار می‌شود، گفت: تأکید ما کیفی‌سازی پاسخگویی به مشکلات شهروندان است.

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از تهیه دستورالعملی در ماه رمضان برای اماکن مسافر پذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه‌ها، مراکز گردشگری خبر داد.

جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان کشور در چهل و دومین سال فعالیتش با راه‌اندازی مراکز تأثیرگذار به درخت تناور و ثمربخشی تبدیل‌شده است که خدمات و دستاوردهای شاخصی در جامعه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در 4 ایستگاه جدید در خط 6 و ایستگاه دادمان در خط 7 در روز یکشنبه (28 اسفند) خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 57 تن آرد خارج از شبکه توزیع خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 115 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

توافق‌نامه همکاری میان معاونت علمی و شرکت پترو ایران به امضا رسید؛ از محور‌های اصلی این توافق‌نامه همکاری می‌توان به رفع نیاز‌های صنعتی ارزبر، گلوگاهی و استراتژیک پتروایران با تعریف مگاپروژه‌های دانش بنیان به میزان 100 میلیون دلار اشاره کرد.