یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس راهور گفت: از سال آینده پهپادهای جدید با قابلیت پرواز در ارتفاع کم برای رصد جاده‌های کوهستانی هم وارد پلیس راهور خواهد شد.

به بهانه اعلام نرخ دیه برای سال 1402 شمسی که قوه قضائیه آن را اعلام کرده است، این پرسش‌ها مطرح شده که دیه چیست و چطور محاسبه می‌شود؟

همزمان با فرا رسیدن نوروز 1402، ویژه‌برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران در قالب بسته "بهار ایران" رونمایی شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: سال گذشته 6800 میلیارد تومان درآمد پایدار، از محل خارج از شهرداری تهران وصول شد و در سال جاری این میزان به 17 هزار میلیارد تومان افزایش یافت که حاکی از افزایش 150 درصدی است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، اسامی مراکز معاینه فنی خودرو در تهران در ایام نوروز را اعلام کرد.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید قرارداد جبران هزینه خسارت درمان 1401 به مدت یک ماه با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ تا پایان فروردین 1402 خبر داد.

یک کارشناس معدن و محیط زیست معتقد است که برخی از پهنه‌های محیط زیستی ذاتاً به آلودگی ناشی از کانه‌زایی‌ها مبتلا هستند و باید در حفاظت از این مناطق بازنگری شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح ترافیک در ایام نوروز اجرا نمی‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 65 درصد از تصادفات سال گذشته ایام نوروز در محورهای بزرگراهی رخ دارد است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

محققان دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران موفق به ساخت و انجام آزمایش‌های اولیه یک ربات گرده‌افشان گردو شدند. گرده‌افشانی مصنوعی توسط این ربات پرنده، موجب افزایش بارآوری درختان گردو می‌شود.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری از شناسایی 100 متخلف به واسط سامانه 137 پلاس که تعدادی از آنها شهرداران نواحی بودند، خبر داد.

پس از افتتاح خط انتقال آب به دریاچه ارومیه، روزهای خوش دریاچه آغاز شده و امید در دل‌های مردم این خطه افزایش یافته است.

خَیران می‌توانند با مراجعه به سایت "سایه" کالا یا خدمت خود را اعلام و از بین نیازمندان به آن، فرد مورد نظر را انتخاب کنند؛ "سایه" خَیر را به خیریه‌ای که آن نیازمند را تحت پوشش خود دارد، معرفی می‌کند تا کالا یا خدمت را به نیازمندترین فرد برساند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

روز گذشته حکم اعدام یکی از اعضای گروهک تروریستی تجزیه طلب به نام محی الدین ملاابراهیمی در ارومیه اجرا شد.