یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از تهیه دستورالعملی در ماه رمضان برای اماکن مسافر پذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه‌ها، مراکز گردشگری خبر داد.

جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان کشور در چهل و دومین سال فعالیتش با راه‌اندازی مراکز تأثیرگذار به درخت تناور و ثمربخشی تبدیل‌شده است که خدمات و دستاوردهای شاخصی در جامعه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در 4 ایستگاه جدید در خط 6 و ایستگاه دادمان در خط 7 در روز یکشنبه (28 اسفند) خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 57 تن آرد خارج از شبکه توزیع خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 115 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

توافق‌نامه همکاری میان معاونت علمی و شرکت پترو ایران به امضا رسید؛ از محور‌های اصلی این توافق‌نامه همکاری می‌توان به رفع نیاز‌های صنعتی ارزبر، گلوگاهی و استراتژیک پتروایران با تعریف مگاپروژه‌های دانش بنیان به میزان 100 میلیون دلار اشاره کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 2215 مدرسه سنگی داریم که 1380 مدرسه ساماندهی خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های 1355 تا 1384 را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه قیمت میوه در میادین منصفانه است، گفت: میدان مملو از میوه و نیازمندی‌های عمومی مردم است، امیدواریم این سطح تعادل برقرار شود و قیمتی که به دست مردم می‌رسد عادلانه و متناسب با توان خرید اقشار مختلف آنان باشد.

معاون وزیر دادگستری کشورمان با رئیس دفتر حافظ منافع مصر در تهران دیدار کرد. این دیدار با هدف توسعه و تحکیم مناسبات حقوقی و قضائی برگزار شد.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از استقرار ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در 90 نقطه پایتخت خبر داد.

معاون وزارت دادگستری گفت: در سال 1401 بیش از 980 میلیارد تومان بودجه تخصیصی مربوط به پرداخت دیات جذب و در قالب 4420 پرونده تخصیص و پرداخت شده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، اسناد بالادستی حوزه فناوری نانو در ایران را شامل دو سند راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله سند 10 ساله سوم و یک سند مصوب هیئت دولت دانست که باعث تثبیت جایگاه نانویی ایران در جهان شده است.

با توجه به اینکه عید نوروز همواره با شروع فصل بهار و شکوفایی طبیعت همراه است, بنابراین خوب است که ما نیز با رعایت نکاتی هر چند ساده به روند شکوفایی طبیعت کمک کنیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ثبت 111 تصادف در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تا کنون 125 هم وطن در تصادفات سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند.

شهردار تهران گفت: دولت سیزدهم وعده بر زمین مانده دولت‌های قبل را محقق کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 246 هزار پرونده به دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران وارد و هر ماه 238 پرونده به هر یک از شعب آن ارجاع شده است.