یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت با بیان این‌که برای 31 بیماری خاص و صعب‌العلاج بسته خدمتی در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج برقرار شده، افزایش 2 برابری اعتبارات این صندوق را خواستار شد.

یک استارتاپ درحوزه زیرساخت اطلاعات زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و "کشاورزی هوشمند" سامانه‌ای تولید کرده است که تا امروز بیش از 20 هزار کشاورز از قابلیت‌های این سامانه استفاده کرده‌اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر از فعال بودن داروخانه‌های این جمعیت در ایام تعطیلات نوروز 1402 در سراسر کشور خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با شهروند از برنامه‌ریزی برای تحقق کاهش تلفات و خسارات حوادث گفت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

آخرین حقوق سال 1401 بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد.

ستاد مدیریت بحران بخشداری کن از بسته شدن جاده سولقان به امامزاده داوود (ع) خبر داد.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه سوئد درخصوص تروریست فرج الله چعب، گزارشی را از اقدامات و عملیات‌های تروریستی گروهک حرکهالنضال منتشر کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: با پیگیری‌های سازمان آتش‌نشانی و حمایت قضایی از 129 ساختمان ناایمن تهران، 30 ساختمان رفع خطر شده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعت 9 صبح به بعد بار رفت و برگشت در مسیر بهشت‌زهرا یکسان شد و از تعداد ترددها به دلیل بارش باران کاسته شد.

صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضای غصو خواست تا نسبت به دریافت "کد بورسی" اقدام کنند.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از آمادگی کامل انتظامی، امنیتی و ترافیکی نیروهای یگان امداد در پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و گفت: در این ماموریت 150 واحد گشتی به کار گرفته شده است.

علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به پایتخت‌نشین‌ها عیدی داد!

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به شعار "پلیس مقتدر و حرفه‌ای" به عنوان شعار نوروزی پلیس، آن را حاصل اندیشه‌ای عمیق و غنی ناظر بر مبانی فکری و عملی انتظامی کشور دانست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: محورهای کرج چالوس و آزادراه تهران شمال به علت بارش برف، ریزش سنگ و عدم ایمنی مسدود شد.