یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: محورهای کرج چالوس و آزادراه تهران شمال به علت بارش برف، ریزش سنگ و عدم ایمنی مسدود شد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند.

رئیس انجمن آژانس‌های مسافرتی ترکیه گفت: پیش‌بینی شده که در سال 2023 تعداد 50 میلیون گردشگر خارجی به ترکیه سفر کنند که در این میان آلمان، روسیه و انگلیس نیز به ترتیب بیشترین تعداد ورودی‌ها به کشور خواهند بود.

با ابلاغ رئیس قوه قضائیه نرخ دیه سال 1402 اعلام شد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اعلام میزان رزرو اقامتگاه‌های رسمی در ایام نوروز گفت: ضریب اشغال تخت در اقامتگاه‌های رسمی کشور در هفته نخست تعطیلات نوروز، مشخص و پیش‌بینی می‌شود، پهنه بیشتری از کشور درگیر سفرهای نوروزی شوند.

طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در زمینه تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با عنوان برنامه " پویش موزه‌گرد" بین مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان و شبکه نسیم سیما امضاء شد.

مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت به عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز درمان سرطان در منطقه، به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از یکسان‌سازی و نصب فرآیند 7 خدمت اصلی شهرداری تهران در مناطق 22 گانه برای اولین بار خبر داد و گفت: در تکریم ارباب‌رجوع به دنبال افزایش اعتماد مراجعین به شهرداری تهران هستیم.

مرد جوان در یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.

با به قتل رسیدن مرد جوان در جنوب تهران تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بهترین مسیرها برای رفتن به بهشت زهرا (س) را اعلام کرد.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (137 پلاس) از کشف دو مورد تخلف بزرگ با گزارش مردمی و استیفای 330 میلیارد ریال حقوق شهرداری خبر داد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راه‌اندازی آزمایشیِ سامانه جامع کانون‌های آگهی و تبلیغاتی به‌عنوان ارائه خدمتی جدید به کانون‌های آگهی و تبلیغات کشور خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری "اینوتکس 2023" قرار است برای نخستین بار، شاهد برگزاری مسابقات تقاضامحور سالانه پهپادها در سطح حرفه‌ای با حضور تیم‌های آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی باشد.

گروه‌های مردمی و جهادی در قالب طرح شهید عجمیان 250 مدرسه کم‌برخوردار در حاشیه 15 استان را بهسازی می‌کنند.