یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راه‌اندازی آزمایشیِ سامانه جامع کانون‌های آگهی و تبلیغاتی به‌عنوان ارائه خدمتی جدید به کانون‌های آگهی و تبلیغات کشور خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری "اینوتکس 2023" قرار است برای نخستین بار، شاهد برگزاری مسابقات تقاضامحور سالانه پهپادها در سطح حرفه‌ای با حضور تیم‌های آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی باشد.

گروه‌های مردمی و جهادی در قالب طرح شهید عجمیان 250 مدرسه کم‌برخوردار در حاشیه 15 استان را بهسازی می‌کنند.

با همت دادسرای جنایی تهران و پیگیری‌های ویژه "محمد شهریاری" سرپرست این دادسرا، 4 محکوم به قصاص به زندگی بازگشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام خبر دستگیری یک شکارچی سابقه‌دار گفت: با تحقیقات بیشتر مشخص شد این شکارچی سابقه‌دار در سنوات گذشته نیز به جرم شکار غیرمجاز دارای پرونده قضایی و جرایم مرتبط بوده است.

تمهیدات بهشت زهرا (س) برای ترافیک روان پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال 1401 اعلام شد.

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از اعضای پارک فناوری پردیس گفت: دانشمندان بر این باورند که بهترین روش برای درمان انواع سرطان، استفاده از داروهای شخصی‌سازی شده به منظور مقابله با تومورهای موجود در بدن هر بیمار است.

معاون گردشگری کشور گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، الگوی متفاوتی در سفرها اتخاذ شده است. با توجه به 16 هزار تختی که به ظرفیت اقامتگاه‌های کشور اضافه شده در مجموع تخت‌های اقامتی به 530 هزار تخت افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از تصویب تعرفه سال 1402 این دفاتر از سوی رئیس قوه قضائیه خبر داد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از تخفیف 30 درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ماه 1402 خبر داد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های ظالمانه مانع دستیابی ایران به فناوری‌های پاک و کاهش آلودگی هوا شده است.

معاون دادستان کل کشور گفت: با دریافت هرگونه وجه تحت عناوین حق فنی، حق مدیریت، نسخه‌خوانی، نسخه‌پیچی داروخانه‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از صبح جمعه تا بعد از ظهر جمعه پیک ترافیک و مراجعه افراد به بهشت زهرا (س) است.

شهردار منطقه 6 با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت احداث همراه‌سراهای جدید در منطقه 6 گفت: برهمین اساس در سال آینده اجازه برپایی چادر در اطراف بیمارستان‌ها را نخواهیم داد و انتظار داریم همراهان بیماران نیز با ما همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به مصدوم شدن 1021 نفر و فوت 12 تن در حوادث "چهارشنبه‌سوری" تهران گفت: 61 درصد مصدومان استفاده‌کننده مواد محترقه و 38 درصد مصدومان رهگذر بوده‌اند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.