یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در چهل و هفتمین پویش امید و افتخار، 3 پروژه خدمت‌رسان در منطقه 16 تهران همزمان با روزهای پایانی سال به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران گفت: امروز تا به این لحظه در استان تهران 3 نفر جان خود را از دست دادند و 53 نفر هم مصدوم شدند.

در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اجرای لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران مربوط به ساختمان روزنامه اطلاعات با 19 رأی موافق به مدت سه ماه به تعویق افتاد.

رئیس کمیته امداد از افزایش 40 درصدی مستمری خانواده‌های تحت حمایت برای سال آینده با تصویب مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مدیران یکی از شرکت‌های ذیل هلدینگ این مجموعه را به دلیل تخلف در خصوص مصوبه خرید خودرو و هدیه به سایر مدیران برکنار کرد.

پلیس اعلام کرده است که رویکردش در "چهارشنبه‌سوری" اجتماعی است اما با افرادی که بخواهند نظم جامعه را برهم بزنند برخورد می‌کنند و در صورت دستگیری این افراد، آنها تا پایان تعطیلات آزاد نمی‌شوند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران کیش خواستار مقابله جدی با فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز تحت عنوان "خانه‌های شبانه" شد که در سایه ضعف نظارت‌های لازم اقدام به اجاره آپارتمان‌ها در کیش بدون هیچگونه خدماتی با قیمت‌های نجومی و بعضاً تا شبی 20 میلیون می‌کنند.

براساس تفاهم‌نامه معاونت علمی با وزارت صمت، 2 هزار میلیارد تومان مشوق برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش بنیان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه22 گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.

معاون اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت: امسال با وجود تمام محدودیت‌ها امکان عقد قرارداد تولید بار اول به میزان 90 میلیون دلار برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم شده است.

اعضای شورای شهر تهران به اتفاق آرا، افزایش میانگین 45 درصدی کرایه‌های تاکسی در سال 1402 را تصویب کردند.

امروز در گشت‌های ویژه تعزیرات حکومتی چند انبار در شهرری بررسی و محموله 4 هزار تن پسته کشف شد! با تصمیم قاضی ویژه رسیدگی به این تخلف، محموله پس از تعیین تکلیف حداکثر ظرف مدت 24 ساعت آینده عرضه می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تشکیل شبکه گسترده درمان ناباروری در سه سطح در کشور گفت: در حال حاضر 90 درصد هزینه های بستری و 70 درصد هزینه‌های سرپایی برای خدمات درمان ناباروری، توسط بیمه‌ها پوشش داده می‌شوند.

رویداد "کافه سرمایه" از مهم‌ترین رویدادهای ویژه نمایشگاه اینوتکس 2023 برای جذب سرمایه برای کمک به شرکت‌های نوپا و شبکه‌سازی با حضور سرمایه‌گذاران خبره اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف وسایل نقلیه‌ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون می‌کنند، خبر داد.

اعضای شورای شهر تهران به افزایش میانگین 40 درصدی بلیت اتوبوس در سال 1402 رأی مثبت دادند.