یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها گفت: توزیع 200 هزار قرص نان، 175 هزار وعده غذایی گرم، برپایی کمپ برای زلزله‌زدگان، 3 هزار هیتر، 6 هزار پتو، 25 هزار کنسرو، 4 تن خرما، 20 تن میوه و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله فعالیت‌ها و خدمات جمعیت در خوی بوده است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی از شناسایی و دستگیری بیش از 110 نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا خبر داد و گفت: حدود 9 هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده، دستگیر شدند.

دادستان کل کشور در دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: باید خلأهای قانونی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با هدف استیفای حقوق بیت‌المال و با ورود دستگاه قضا، 2 هزار و 700 هکتار از اراضی دولتی در فیروزکوه به بیت‌المال بازگشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور از آعاز طرح امداد نوروزی اورژانس از امروز خبر داد.

تلاش جمعی از دختران دانش‌آموز مجتمع آموزشی صبا در تهران، مقدمات رهایی یک مادر بدهکار از بند یکی از زندان‌های استان مازندران را فراهم کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 15 تن پسته ایرانی احتکار شده در 5 انبار در جنوب شرق تهران خبر داد.

دادستان تهران گفت: "کیفرخواست صادق زیبا کلام و آذر منصوری صادر شد". نامبردگان درباره بدحالی دانش‌آموزان اقدام به انتشار ادعاهایی خلاف واقع کرده بودند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به رشد 22 درصدی شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری گفت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استان بدون مصدوم بوده است.

اگر تخم پرنده و یا نوزادگونه‌های مختلف حیات وحش توسط انسان لمس شود, بوی انسان را می‌گیرد و ممکن است آن نوزاد و یا تخم جوجه توسط مادر و یا سایر اطراف آن گونه طرد شود که این مورد می‌تواند منجر به تلف شدن نوزاد شود.

هواشناسان می‌گویند پدیده آب و هوایی "لانینیا" که باعث تلاطم در سیستم‌های آب و هوایی در سراسر جهان می‌شود پایان یافته است.

وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط ثبت اعتراضات فرهنگیان به رتبه‌های تعیین شده اطلاع‌رسانی کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از انجام فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی و استانداردسازی فرآیندهای ثبتی کشور در آینده نزدیک خبر داد.

شهردار تهران گفت: روز شنبه 27 اسفند حدود 11 کیلومتر خط جدید مترو (5 ایستگاه در خطوط 6 و 7) به ارزش 15 همت افتتاح می‌شود.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی با اشاره اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی دارای درجه‌بندی کیفی برای ارائه خدمات هستند، گفت: هم‌اکنون بالاترین قیمت ارائه خدمات در یک اقامتگاه بوم‌گردی به همراه صبحانه محلی برای هر نفر 500 هزار تومان است.