دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه پذیرش بیمار در بیمارستان حضرت مهدی (عج) آغاز شده است، گفت: 380 عضو هیئت علمی دانشگاه در این مرکز درمانی فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، نحوه کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال نو را اعلام کرد.

در حالی به روزهای پایانی سال 1401 نزدیک می‌شویم که تا به امروز عیدی به مددجویان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد پرداخت نشده است و در صورت تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه عیدی پرداخت می‌شود.

کلان‌بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بزرگ‌ترین مجموعه درمانی نظام سلامت در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی است.

دبیر علمی کمیته بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان گفت: استفاده از ماده سمی در مدارس منتفی است.

بنابر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، هشتمین نوبت وام ضروری 15میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به حساب مشمولان واریز شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تراز دریاچه ارومیه طی دو ماه اخیر، هفت سانتی‌متر افزایش داشته که ناشی از ورود آب از رودخانه‌ها، بارش مستقیم بر روی دریاچه، بستن کامل سردهنه‌های کشاورزی و ورود آب از کانال بوده است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بهره‌برداری از 19 کیلومتر مسیر حد فاصل فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند به همراه ایستگاه پرند نیز در خردادماه سال آینده پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند.

اختتامیه جشنواره تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضائیه با حضور مسئولان عالی قضائی و جمعی از صاحب‌نظران حوزه حقوق، اساتید دانشگاه و فعالین اجتماعی و رسانه‌ای برگزار شد.

سازمان ملی استاندارد در جوابیه‌ای آورده است؛ تولید اتوبوس برقی همانند سایر وسایل نقلیه، مشمول اخذ گواهینامه تایید نوع از سازمان ملی استاندارد است که مستلزم انجام آزمون ها و بازرسی مطابق الزامات مربوطه می باشد.

مدیر امور نظارتی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کمتر از 50 درصد از هتل‌های کشور فاقد گواهی استاندارد هستند.

معاون گردشگری درخصوص وضعیت قیمت تأسیسات گردشگری در ایام نوروز 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری 5 نفر از عوامل بدحالی دانش آموزان در شهرستان لارستان خبر داد.