دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 تا روز جمعه 19 اسفندماه خبر داد.

مدیرعامل سازمان نوسازی تهران در نخستین جلسه کارگروه هم‌اندیشی مسکن پایتخت که با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در طرح فروش متری مسکن از پروژه‌هایی استفاده می‌کنیم که از مرحله صدور پروانه عبور کرده باشند.

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری با بیان اینکه دو رقم اول محصولات وارداتی ما محصولات مشتق از پلاسمای خون و انسولین است و 200میلیون دلار ارزبری دارد، از قطع واردات محصولات پلاسمایی تا دو سال دیگر طبق توافق‌نامه 8 هزار میلیارد ریالی معاونت علمی خبر داد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آغاز بازگرداندن چکش‌های ایمنی واگن‌های مترو از روز دوشنبه خبر داد.

شهردار منطقه 4 از آغاز پویش "یه عالمه درخت" از 15 تا 25 اسفندماه خبر داد و گفت: شهرداری تهران بنا دارد در قالب این پویش یک میلیون اصله درخت در سطح شهر تهران با همکاری شهروندان غرس کند.

گزارش شهدای مدافع امنیت و شهدای مردمی و اقدامات تروریستی در جریان اغتشاشات اخیر، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

موافقت‌نامه بیمه دام، باغات و محصولات کشاورزی در مقابل خسارات ناشی از جانوران وحشی حمایت شده و در معرض خطر انقراض که برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، به امضای مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست و قائم‌مقام مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی رسید.

مرد جوان در اقدامی هولناک با کلت کمری در پارکینگ خانه به همسرش شلیک و پس از ارتکاب قتل، به زندگی خود نیز پایان داد.

دادستان تهران گفت: برای یک ابربدهکار بانکی که با اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی ریالی و ارزی، قرار جلب دادرسی و کیفرخواست صادر شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

در حال حاضر نزدیک به 1.5 میلیارد دلار واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور اتفاق می‌افتد که متأسفانه بیشترین میزان واردات به کشور از مبدأ آمریکا (بیش از 25 درصد) است و بیش از 75 درصد از واردات در سال‌های اخیر با ارز ترجیحی صورت گرفته است.

بر اساس مستندات، دولتمردان حاضر و گذشته فرانسه از حدود 75 سال قبل به صورت مشخص در سه پروژه اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی فعالیت راهبردی و عملیاتی دارند.

سخنگوی شورای شهر تهران از ساماندهی بوستان دانشجو خبر داد و گفت: اعتقاد ما این است که این بوستان تنها مختص دانشجویان و هنرمندان نیست و همه اقشار باید بتوانند در آنجا حضور پیدا کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امسال شاهد برخی جابجایی‌های غیراصولی درختان و قطع آنها بودیم، گفت: امیدواریم در سال 1402 به‌ویژه در بهار شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرماندهی کل انتظامی کشور از آغاز به کار قرارگاه نوروزی 1402 خبر داد و گفت: نگاه پلیس به "چهارشنبه سوری" امنیتی نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس سایبری بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان اقلام نورافشانی و مواد محترقه غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.