یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در آیین گشایش "موزه محله منیره" احیاء و حفظ هویت فضاهای شهری پایتخت را رویکرد واقعی سازمان و مدیریت شهری دانست.

با نظر اکثریت قضات هیئت عمومی دیوان عالی کشور، دادگاه عمومی و حقوقی به عنوان مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی مال غیرمنقول موضوع مهریه به طرفیت ثالث (غیرزوج) تعیین شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه گمشده به آغوش گرم خانواده‌اش خبر داد.

مرد جوانی که دختر خاله‌اش را در شهرک اکباتان به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از روز 27 فروردین 1402 و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از 5 تیرماه آغاز می‌شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از بهره‌برداری از پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه (س) در آینده نزدیک خبر داد.

با مجوز مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و در اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت دولت سیزدهم، سقف 3 فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی اصلاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به استقرار غرف در خیابان 30 تیر گفت: مبلغ قرارداد امسال با بهره‌بردار در این خیابان ماهیانه 475 میلیون تومان ثبت شده است.

معاون اول قوه قضائیه در نشست تخصصی قضائی سازمان همکاری‌های شانگهای تأکید کرد: در نظام حقوقی قضائی جمهوری اسلامی ایران، دسترسی به عدالت به عنوان یک حق همگانی و بنیادین تضمین شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدایش نوزادی که در حرم امام خمینی (ره) ربوده شده بود، خبر داد.

درگیری 2 دوست قدیمی در محله تهرانسر منجر به قتل شد.

امروز با حضور رئیس شورای شهر تهران و محمدجواد خسروی، شهردار منطقه 18، 20 پروژه شهری در منطقه 18 تهران با اعتبار 359 میلیارد تومان افتتاح شد؛ شهردار منطقه 18 همچنین از بهره‌برداری از 4 کیلومتر از بزرگراه شهید بروجردی در اوایل سال 1402 خبر داد.

دامپزشک جراح ایران اسنادی را منتشر کرده که مراکز معتبر دامپزشکی زایمان ایران به روش سزارین را تأیید کرده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هم‌اکنون موضوع بدحالی دانش‌آموزان به فرصتی برای عملیات روانی دشمن تبدیل شده است و برخی القائات نادرست به این عملیات دامن می‌زند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از یک به چهار و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از 13 به 23 شهر افزایش یافته است.