دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از افزایش 13 درصدی توقیف خودروهای شوتی خبر داد و گفت: افزایش 29 درصدی کشفیات جرایم پولشویی از دیگر دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی است.

فوق تخصص گوارش و کبد با بیان این‌که سرطان روده بزرگ سومین علت شایع مرگ در جوامع است، گفت: بهترین روش غربالگری سرطان روده، انجام کولونوسکوپی است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

9 محکوم با تلاش دادسرای جنایی تهران با رهایی از قصاص نفس، آزاد شدند.

به گواه کارشناسان با توجه به اینکه معرفی دو درنا به یکدیگر به خوبی انجام شده و در مدت 34 روزی که در کنار هم بودند، به خوبی ارتباط گرفتند، این امیدواری وجود دارد که در آبان ماه همراه با یگدیگر برای زمستان‌گذرانی به ایران برگردند.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش‌های پایتخت خبر داد.

1500 هکتار از کمربند سبز پایتخت امروز به بهره‌برداری رسید.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور گفت: اگر قصد آزادی محبوسان غیربزهکار را دارید به‌دلیل زمان‌بر بودن فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها حمایت از مددجویان را به روزهای آخر سال نگذارید.

رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال بیش از 200 زندانی افغانستانی به کشورشان خبر داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از طراحی و اجرای صدها سازه نوری و بیش از 20 هزار متر مربع نورآرایی در پایتخت به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه بنا داریم به صورت پایلوت به طول 18 کیلومتر از آزادی تا ترمینال شرق خط تراموا ایجاد کنیم، گفت: نیم‌نگاهی هم به ایجاد ال آر تی در رینگ شمالی تهران داریم.

شهردار تهران از تحقق 130 درصدی بودجه 1401 شهرداری تهران تا به امروز خبر داد.

سخنگوی پلیس گفت: پلیس برای حفاظت و حراست از دانش‌آموزان و فرزندان عزیزمان در برابر اقدامات اخلالگران امنیت عموم، تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی افزایش داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به طور میانگین روزی هزار و700 فقره تصادف در تهران رخ می دهد که البته در روزهایی که بارندگی داریم این عدد بیشتر می شود؛ همچنین میانگین روزانه 70 نفر مصدوم در تصادفات تهران داریم.

ثبت‌نام دوره نوروزی عتبات عالیات از دوشنبه پانزدهم اسفند ماه آغاز شد.

بارها اعلام شده عفو گسترده اخیر شامل گروه‌های مختلفی خواهد شد و متهمان و محکومان حوادث اخیر تنها بخش کوچکی از این عفو را تشکیل می‌دهند و بخش اعظم افراد مشمول عفو محکومین غیر از اغتشاشات هستند.