دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که در یک درگیری مرتکب قتل شده و پس از جنایت فرار کرده بود، بازداشت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش سوزی ساختمان اداری و تجاری در خیابان بهار، خبر داد.

جلسه شورای شهر تهران فردا با حضور اعضا و با دستور بررسی جزئیات لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: در حال حاضر آقای سجادی، وزیر ورزش، وضعیت جسمانی پایداری دارد و از شب گذشته تاکنون، شرایط او رو به بهبودی رفته است.

رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی گفت: بررسی‌های ما در همان ساعات اولیه نشان داد که خوشبختانه انسداد روده وجود ندارد اما "پیروز" با یک نارسایی حاد کلیوی طرف است. در حال حاضر شرایط حیوان ناپایدار است و هیچ کدام از کلیه‌ها در دفع سموم خوب عمل نمی‌کنند.

مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ترخیص پیروز از بیمارستان کذب است و همچنان در بیمارستان تحت درمان است.

مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که روند درمانی پیروز همچنان ادامه دارد و دامپزشکان درحال بررسی شرایط پیروز هستند و امیدواری به بهبود آن همچنان ادامه دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 هفته آینده اعلام می‌شود.

برای توسعه فناوری واکسن‌های mRNA در یک شرکت دانش بنیان، بیش از 100 نفر از محققان برجسته کشور حضور داشتند و همچنین این شرکت برای تأمین مواد اولیه و... تسهیلات 50 میلیارد تومانی بلند مدت از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کرده است.

شهردار تهران از توزیع 1500 تن آسفالت در سال آینده در معابر پایتخت خبر داد.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه‌فروش دوره‌گرد بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وعده داده شده درخصوص زمان افتتاح پروژه امتداد یادگار امام قابل قبول نیست، گفت: می‌توان با یک کار جهادی و انقلابی این پروژه را در زمانی کوتاه‌تر به بهره‌برداری رساند.

دکتر فرناد ایمانی؛ فلوشیپ درد و جانباز 70 درصدی که روشی نوین را در جراحی ستون فقرات راه‌اندازی کرده که عوارض ناشی از جراحی را کاهش می‌دهد؛ ماجرای ورود به رشته پزشکی و جانباز شدنش را روایت می‌کند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این‌که امسال حوادث ترافیکی نسبت به سال گذشته، رشد 66 درصدی داشته، گفت: از 24 اسفند تا 14 فروردین، طرح سلامت نوروزی در کشور اجرا می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از جهش 2 برابری دانش‌بنیان‌ها در سال 1401 و صادرات یک میلیاردی در ماه‌های گذشته خبر داد.