دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: پیروز در شامگاه جمعه 5 اسفند ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد؛ درحال حاضر شرایط پیروز هنوز به پایداری نرسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در یک برنامه منسجم تا تیرماه 1402، 300 هزار تن آسفالت به دلیل تخریب آسفالت 12 بزگرراه اصلی شهر تهران ریخته خواهد شد که میزان حجم آسفالت مورد نیاز 300 هزار تن خواهد بود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تولید و ساخت واکسن کرونا بر پایه mRNA از جمله مهم‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیاست که اکنون محققان و پژوهشگران کشور بدان دست پیدا کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: صفر تا 100 یک فرایند نقل انتقال خودرو 50 دقیقه طول می کشد؛ البته این 50 دقیقه برای افرادی است که تمامی مدارکشان کامل باشد و مشکلی نداشته باشند.

معاون فرهنگ و رسانه فرهنگسرای رسانه گفت: گفته می‌شود تصاویر بی‌طرف نیستند، پس باید مخاطبان را با آموزش سواد رسانه‌ای برای درک دقیق‌تر عکس‌ها آماده کرد.

طبق قانون محیط‌بان باید بایستند تا نفر مقابل سلاح را به سمت او نشانه رود و سپس محیط‌بان می‌تواند بر روی او اسلحه بکشد؛ مشکل اینجاست که اگر محیط‌بان بخواهد صبر کند تا روی او سلاح کشیده شود، از شکارچی عقب‌تر است و او قبل از واکنش محیط‌بان شلیک می‌کند.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 28 هزار معلم دوره ابتدایی، از تغییرات آزمون استخدامی خبر داد.

شهردار منطقه 7 از بهسازی میدان سبلان واقع در این منطقه با هدف جلوگیری از تداخل وسایل نقلیه، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور خبر داد.

شهردار تهران در ارتباط با توقف پروژه بزرگراه شهید بروجردی واکنش نشان داد.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: واکسن mRNA تنها واکسنی است که از زمان هجوم ویروس تا تولید واکسن کمتر از 2 ماه زمان لازم دارد. امروز نهال یکی از اقتصادهای دانش بنیان فناوری mRNA است.

امروز نخستین مرحله کارآزمایی بالینی و تزریق واکسن مبتنی بر تکنولوژی mRNA در مجتمع بیمارستان امام خمینی ره انجام شد و این واکسن بر روی یک داوطلب مرد آزمایش شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد شهرهای نارنجی کرونایی در کشور و کاهش تعداد شهرهای آبی خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سردار جانباز قطع نخاع حیدر بنایی از فرماندهان وقت کمیته انقلاب اسلامی بود که توسط منافقین ترور شد اما همان روزها به دادستان اعلام کرد از منافقین شکایتی ندارم!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت علت تیراندازی در اتوبان محلاتی را توضیح داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام هواپیما و تیم تخصصی جهت انتقال حمید سجادی، وزیر ورزش به تهران خبر داد.