دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 7 از بهسازی میدان سبلان واقع در این منطقه با هدف جلوگیری از تداخل وسایل نقلیه، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور خبر داد.

شهردار تهران در ارتباط با توقف پروژه بزرگراه شهید بروجردی واکنش نشان داد.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: واکسن mRNA تنها واکسنی است که از زمان هجوم ویروس تا تولید واکسن کمتر از 2 ماه زمان لازم دارد. امروز نهال یکی از اقتصادهای دانش بنیان فناوری mRNA است.

امروز نخستین مرحله کارآزمایی بالینی و تزریق واکسن مبتنی بر تکنولوژی mRNA در مجتمع بیمارستان امام خمینی ره انجام شد و این واکسن بر روی یک داوطلب مرد آزمایش شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد شهرهای نارنجی کرونایی در کشور و کاهش تعداد شهرهای آبی خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سردار جانباز قطع نخاع حیدر بنایی از فرماندهان وقت کمیته انقلاب اسلامی بود که توسط منافقین ترور شد اما همان روزها به دادستان اعلام کرد از منافقین شکایتی ندارم!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت علت تیراندازی در اتوبان محلاتی را توضیح داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام هواپیما و تیم تخصصی جهت انتقال حمید سجادی، وزیر ورزش به تهران خبر داد.

مرد جوانی که روزهای گذشته در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و سپس به جان برادرش سوءقصد کرده بود، دستگیر شد.

مردی که موادمخدر "شیشه" مصرف می‌کرد، در اقدامی هولناک، ضرباتی را با چرخ خیاطی به سر مادر خود وارد کرد و او را به قتل رساند.

درگیری خیابانی 3 مرد جوان در محله "جوادیه" منجر به قتل شد.

در اقدامی عجیب نمایندگان مجلس با اصلاح قانون حمل سلاح توسط محیط‌بانان مخالفت و اعلام کردند که محیط‌بانان، مشمول نیروهای نظامی و انتظامی نیستند بنابراین نمی‌توانند سلاح حمل کنند!

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

یک زن کارتن‌خواب براثر تصادف با خودروی شاسی بلند در شرق تهران جان خود را از دست داد.

بیشترین جمعیت دانش‌آموزان مربوط به دوره ابتدایی است و هر چه به سال‌های پایانی تحصیل نزدیک‌تر می‌شویم، جمعیت دانش‌آموزان حاضر در مدارس کمتر می‌شود؛ همچنین بیشترین مدارس غیردولتی به ترتیب در مناطق 2، 5، 1 و 4 قرار دارد.