دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: سازه موقت مقبره‌الشهدای دریاچه چیتگر در نوروز 1402 به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع و واحدهایی که تولید‌کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند که در کل دنیا این عوارض وجود دارد.

شهردار تهران از همکاری‌های سپاه با مدیریت شهری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران تقدیر کرد و گفت: رویکرد جدید مدیریت شهری بر اساس مشارکت مردم در اداره شهر و تبدیل شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی صرف به یک نهاد خدمت‌گزار اجتماعی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حملونقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی برای بیش از 6 هزار نفر از بازنشستگان آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد.

جایزه ویژه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری برای دومین دور پیاپی به تسنیم رسید.

آیا پرونده‌های قضائی خود را می‌توانیم با روشی کم‌هزینه‌تر، سریع‌تر، صلح‌جویانه‌تر و با پیگیری کمتر از جانب خودمان پیگیری کنیم؟ بله و پاسخ آن "داوری حقوقی" است!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در 10 ماه گذشته امسال مبلغ 13 هزار میلیارد تومان توسط کمیته امداد امام خمینی جمع‌آوری شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای برنامه پزشک خانواده به‌طور ویژه در دستور کار قرار گرفته، طرحی که به‌زودی و با تمام توان آغاز خواهد شد.

مدیرکل اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در 11 ماهه امسال 2 هزار میلیارد تومان زکات واجب‌، مستحب و فطریه جمع‌آوری شده است.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: گزارش ترک فعل‌های قانون هوای پاک طبق ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس حدود 10 ماه پیش به قوه قضائیه ارسال شد و اکنون نیز در شعبه 3 دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی و افراد در حال پاسخگویی به ساحت قضا هستند.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به ذخیره مناسب شربت استامینوفن در کشور گفت: میزان مناسبی از داروهای بیهوشی وارد کشور شد.

دادستان کل کشور گفت: ما زندانی را امانتی تصور می‌کنیم که به دست‌مان سپرده تا مطابق با قوانین، این انسان آسیب‌دیده و مجرم را در مسیر سعادت قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از افزایش 46 درصدی پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته در استان تهران خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضائی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.

دبیر انجمن صنفی پیمانکاران سرویس مدارس استان تهران با اشاره به اینکه حداقل هزینه سالانه سرویس مدارس در تهران 8 میلیون تومان است، بازگشت هزینه سرویس مدارس به ازای روزهای تعطیل را به شروط جدیدی منوط کرد!