دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بیشترین جمعیت دانش‌آموزان مربوط به دوره ابتدایی است و هر چه به سال‌های پایانی تحصیل نزدیک‌تر می‌شویم، جمعیت دانش‌آموزان حاضر در مدارس کمتر می‌شود؛ همچنین بیشترین مدارس غیردولتی به ترتیب در مناطق 2، 5، 1 و 4 قرار دارد.

انتقال آب به دریاچه ارومیه گام مهمی در راستای احیای این دریاچه بود اما نباید فراموش کرد که نیاز آبی دریاچه 3 هزار و 500 میلیارد متر مکعب آب است و برای احیای دریاچه باید هر 26 راهکار احیا دریاچه انجام شود.

به مناسبت اعیاد شعبانیه تونل نوری هفت رنگ توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در خیابان مجاهدین اسلام طراحی و اجرا شد.

12 هزار و 900 مشاور در 17 هزار مدرسه دولتی مشغول به کار هستند و طبق گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اگر تعداد مشاور را نسبت به دانش‌آموز در نظر بگیریم، مشاور فقط می‌تواند به دانش‌آموز سلام دهد و 3 ثانیه برای هر دانش‌آموز وقت است!

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

نتایج مطالعه‌ای که اخیراً توسط دانشمندان ایتالیایی بر روی جنگل‌های عمودی انجام شده، نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند راهکار مناسبی برای کاهش آلودگی هوا باشند.

رئیس سازمان غذا و دارو جلال غفارزاده را به عنوان سرپرست اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب کرد.

حکم قطعی محکومیت ضارب خبرنگار سابق روزنامه صبح نو صادر شد.

مدیریت ارتباطات و امور‌بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: مترو هشتگرد، فردا جمعه 5 اسفند مسافرگیری ندارد.

رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران گفت: قانون حمایت از تشکل‌ها و گروه‌های داوطلب در مجلس در حال تدوین و تنظیم است که می‌تواند سالهای سال خط مشی و الگوی حرکت آنان باشد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بازدید از انبار و پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در غرب استان، دستور داد؛ پرونده تک تک خودروهای توقیفی بررسی شود.

دبیر مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی گفت: حالا زمان پاسخگویی دولت فرا رسیده تا در خصوص کارنامه خود در مدت تصدی 19 ماهه و برنامه‌های پیش روی خود در مبارزه با فساد و خشکاندن ریشه‌های آن در گلوگاه‌ها پاسخگو باشد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هرگاه که قرار بود صنعتی مانند کاشی، فولاد و مس راه‌اندازی می‌شد، متولیان می‌گفتند که فناوری‌های روز دنیا که آلودگی ندارند با کمترین آسیب به محیط زیست را استفاده می‌کنیم اما غالباً همه این ادعاها دروغ بوده است!

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رستاران شاغل در بخش شیمی‌درمانی مشمول سختی کار می‌شوند و در همین راستا خدمات پرستاری در حال بازنگری است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به زمان ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از روز شنبه هفته آینده گفت: از سال بعد رقم وام بازنشستگان افزایش 100 درصدی خواهد یافت.