یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

موشک ماهواره‌بر فالکون9 دچار نقص فنی شد و ماهواره‌های استارلینک را در مداری رها کرد که محکوم به سقوط به جو زمین و سوختن هستند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در این سه سال اخیر اقدامات ویژه‌ای را در جنوب و مرکز پایتخت انجام داده است.

شهردار منطقه 6 تهران از طراحی، ساخت و رونمایی از المان‌های ایرانیاسلامی در همه ورودی‌های پهنه مرکزی تهران خبر داد که برای نخستین بار در پایتخت روی داده است.‌

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش پیامک جعلی جریمه راهور هشدار داد.

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل "پشه آئدس" در پایتخت خبر داد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: طی هفته گذشته 13.7 میلیون عدد وارفارین در کشور توزیع شده است و در هفته اول مرداد نیز 10 میلیون عدد از این دارو در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

کارشناس اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین از شناسایی بیش از 10 هزار مورد ابتلا به مالاریا طی سال گذشته خبر داد و گفت: همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان باعث ورود مخازن انگلی بیماری به کشور شده است.

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به این‌که در حال حاضر دپوی شیرخشک در کشور زیاد است، گفت: کنترل روزانه خروجی شرکت‌های تولید و توزیع کننده شیرخشک انجام می‌شود.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به وضعیت شهرداری تهران پرداختند و در جریان این جلسه، حواشی نیز به‌وجود آمد.

عملیات حج تمتع 1403 با انتقال آخرین گروه از حجاج به کشورمان در بامداد امروز به پایان رسید.

داده‌های جدید نشان می‌دهد که ایران و بیشتر کشورهای خاورمیانه تا سال 2050 دچار شدیدترین تنش آبی در تاریخ جهان خواهند شد.

دوشنبه و سه شنبه همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

رئیس دیوان عالی کشور بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های طلاق تأکید کرد و گفت: این پرونده ها نباید در دیوان عالی کشور معطل بماند.

رئیس شورای شهر تهران نسبت به پست‌فروشی در مجموعه شهرداری تهران و تغییر زاکانی در شهرداری تهران و حضور مخبر در مجموعه شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

امکان اعتراض دانش‌آموزان به نمرات امتحانات نهایی تا 48 ساعت پس از مشاهده نتایج از روز شنبه 23 تیرماه 1403 فعال است.

کیفیت هوای تهران در آستانه آلودگی قرار دارد.