یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

داوطلبان آزمون آموزگاری که در ردیف قبولین نهایی قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض هستند از روز شنبه 30 تیر تا روز پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 به مدت 6 روز با مراجعه به سامانه کارا اعتراض خود را ثبت کنند.

بنا بر اعلام معاون خدمات شهری شهرداری تهران حداقل یک آرامستان از بین مکان‌های پیشنهاد شده از سوی شهرداری تهران تا پایان سال آماده خواهد شد.

با حمایت‌های دولت و همت متخصصان، ایران در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به قطب میکروالکترونیک منطقه است.

رئیس سازمان ثبت احوال از ایجاد سامانه تعاملی نام با هدف ارائه خدمت انتخاب نام نوزادان برای والدین خبر داد.

برنامه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نوبت تابستان (جبرانی) اعلام شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون تهرانی‌ها 90 روز در هوای سالم تنفس کرده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌: کلیپ ضرب‌وشتم یک سرباز انتظامی توسط تعدادی از مهاجران افغانستانی در فضای مجازی مربوط به چند سال گذشته بوده که در شهرستان نور به وقوع پیوسته است.

همزمان با ماه محرم ماه عزا، میدان انقلاب با المان ویژه ی دیواره نوری حرم اباعبدالله الحسین (ع) برای اولین بار در ایران آذین‌بندی شد.

مدیر عملیات حج و رئیس ستاد مکه مکرمه در حج 1403، از پایان عملیات حج امسال در نیمه شب شنبه 23 تیر خبر داد و گفت: همه زائران و عوامل کشورمان از عربستان به میهن اسلامی باز می‌گردند.

موتور مرحله دوم موشک فالکون 9 شرکت اسپیس‌اکس دچار نقص شد که احتمالاً منجر به از دست رفتن تعدادی از ماهواره‌های استارلینک و ایجاد پیامدهایی در صنعت فضایی خواهد شد.

متهمانی که با انگیزه تسویه حساب مالی اقدام به ربودن 2 برادر جوان کرده بودند، دستگیر شدند.

مرد میانسالی که پسر خود را باکلت‌کمری به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد و به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جهانی (WMO) سالانه حدود 2 هزار میلیون تن گرد و غبار وارد جو می‌شود.

قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها در حالی از انتشار آمار جمعیت زندانیان کشور خودداری می‌کنند و آن را محرمانه می‌دانند که آمارهای غیررسمی منتشر می‌شوند.

مدیرکل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو درمورد ماجرای برنج‌های وارداتی فیلیپینی توضیح داد.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در پیامی به رئیس جمهور منتخب کشورمان، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.