دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به آغاز فاز نخست طرح جنگل‌کاری یک هزار و 500 هکتاری کمربند سبز درسال 1401 گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده طرح جنگل کاری 50 هزار هکتاری پیرامون شهر تهران درسال 1403 تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت: مجهزترین بیمارستان جامع سرطان کشور تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند نیاز بیماران را برطرف و از خروج ارز جلوگیری کند.

دبیر کمیته ملی اخلاق بالینی وزارت بهداشت گفت: یکی از کار ویژه‌های مهم کمیته ملی اخلاق بالینی در دولت سیزدهم در نظر گرفتن سنجه‌های اعتباربخشی اخلاقی در شاخص های اعتباربخشی است که تاثیر زیادی در ارتقای وضعیت اخلاقی بخش‌های بالینی بیمارستان‌ها دارد.

رئیس پنجمین کنگره شهدای داروسازی و سلامت گفت: در دوران همه‌گیری کرونا 300 شهید از جامعه پزشکی تقدیم کشور شده است.

رئیس قوه قضائیه به فراجا درباره رعایت حقوق بزه‌دیده و بزهکار تذکر داد و گفت: خدای نکرده باز اقدامی نداشته باشیم که در کنار آن یک حواشی ایجاد شود.

هیئت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (5) و بند یازده ماده (6) قانون مطبوعات توقیف کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: روند عفوها را به گونه‌ای پیش ببرید که تا نیمه شعبان همه آنهایی که مشمول این عفو می‌شوند، تعیین تکلیف شده باشند.

معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نحوه فعالیت و جذب کودکان برای حضور در مراکز پویاشهر این سازمان را تشریح کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید عباس حسینی را به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به زندگی 27 نفر از محکومان به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف و آزادی هزار و 864 نفر از مددجویان جرایم مالی و غیرعمد از زندان خبر داد.

در حالی در آخرین ماه پایانی سال 1401 قرار داریم که مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در انتظار دریافت عیدی هستند و بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته، در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت، عیدی پرداخت خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش 40 درصدی میانگین زمان صدور پروانه برای درخواست های ثبت شده در 10 ماهه امسال، نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته خبر داد.

وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات پیش آمده پیرامون فروش مدارس خیر ساز یا نیمه تکمیل در قالب طرح مولدسازی دارایی‌های دولت توضیحاتی داد.

به همت جامعه خیرین حامی معلولان کشور، در آستانه سال نو کارت‌های اعتباری به رقم 500 هزار تومانی به مددجویان تهرانی با اولویت خانواده‌های معلول و زنان سرپرست خانوار جهت تهیه بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، زنجیره کاملی از ماشین‌آلات معدن‌کاری زیرزمینی و تونل‌سازی را طراحی و تولید کند.