دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از آبگیری غیر‌رسمی سد چمشیر گچساران خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور رسما افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که تحریم‌های دوران کرونا ناجوانمردانه بود، گفت: ایران تنها تولیدکننده واکسن کرونا در منطقه است.

در پی طرح برخی ادعاها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.

در پی وقوع چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های به وجود آمده در این خصوص دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم را مامور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از فرونشست زمین به عنوان زلزله خاموش یا سرطان زمین یاد کرد و گفت: براساس آمار در جنوب، مرکز و دشت‌های غرب و جنوب غرب استان تهران، شاهد بیشترین فرونشست زمین هستیم.

رئیس مرکز مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی از جمع‌آوری 9 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی خبر داد.

به مناسبت سالروز شناسایی ویروس منحوس کرونا در ایران، رئیس سابق اورژانس کشور ماجرای ورود ویروس کرونا به کشور و وضعیت رسیدگی به بیماران را روایت کرده است.

ستاد نانو با برگزاری رویداد "تریبون نانو و صنعت 1401" در هفته دوم اسفندماه اقدام به معرفی محصولات، تجهیزات و دستاوردهای شرکت‌های فناور نانو و دانش بنیان در صنایع مختلف و معرفی برنامه‌های توسعه صنعتی خواهد کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که خیرین مساعدت و همکاری داشته باشند شهربازی ویژه معلولان در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه روند پیشرفت فرونشست‌ها در کشور به یک بحران تبدیل شده است، گفت: مهمترین موضوعی که موجب توسعه این بحران می‌شود بحث استفاده از آب‌های سطحی و مخازن موجود در شهر است.

قائم‌مقام جامعه خیرین حامی معلولان کشور از بهره برداری از بزرگترین بیمارسان ام‌اس در کشور توسط خیرین خبر داد و گفت: این مجموعه در محوطه بیمارستان سینا قرار دارد و صفر تا صد این بیمارستان توسط خیرین ساخته شده و ریالی از دولت دریافت نشده است.

آخرین فیلمی که از امید و رویا منتشر شده این 2 را در حال نشان می‌دهد که هم‌مسیر شده و باهم پرواز می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرا جا از کشف 2736 کیلو ماده مخدر "شیشه" در افغانستان خبر داد و گفت: باید برای آزاد شدن معتادان بعد از دستگیری برنامه صیانت داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه با افتخار در راه مبارزه با موادمخدر شهید می‌دهیم، گفت: بابت نجات بشر و جامعه بشری به شهادت در راه مبارزه با موادمخدر افتخار می‌کنیم.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.