سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر ایران، کودک ترکیه‌ای را پس از 60 ساعت از زیرآوار زنده بیرون آوردند.

معاون گردشگری با اشاره به تدوین فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری در همه استان‌های کشور در نمایشگاه گردشگری، گفت: بالغ بر 1200 فرصت سرمایه‌گذاری در 31 استان و و مناطق آزاد را داشتیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری از آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در مناطق 22گانه پایتخت خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در خیابان ناصر خسرو، خبر داد‌.

ساختمان نخستین دانشکده بیوتکنولوژی کشور افتتاح شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری در عفو گسترده محکومان اغتشاشات اخیر اقدامی تاثیرگذار برای ایجاد امیدآفرینی، همدلی، هم افزایی و وحدت ملی بیشتر در جامعه است.

سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج یکی از بازوان اصلی برای کار فرهنگی در شهرداری و کلان‌شهر تهران است.

دادستان تهران در بازدید از پروژه ریلی راه‌آهن تهران تبریز برای نصب تجهیزات اعلام اطفای حریق و نصب جت‌فن در تونل پروژه مهلت دو ماهه داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی سیدحجت کاظمی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به بی‌کیفیت بودن گوشت‌های گرم تنظیم بازاری وارداتی جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که کیفیت این گوشت‌ها تغییر نکند، از هفته بعد توزیع آنها در غرف میادین میوه و تره‌بار ممنوع می‌شود.

مدیرکل محیط زیست گیلان از امن شدن آسمان و تالاب‌های گیلان برای عبور امید و رویا خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به رتبه نخست ایران در تولید علم در منطقه گفت: در مجموع 1153 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تاسیس شده‌اند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سالانه 70 میلیارد نخ سیگار در کشور تولید می‌شود، گفت: ارزان‌ترین سیگار در ایران به فروش می‌رسد و متاسفانه مالیات بر سیگار در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود.

معاون اول قوه قضائیه در نهمین نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه گفت: در صورت لزوم دادگاه‌های شعبات ویژه شرکت‌های دانش بنیان راه‌اندازی می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی صورت گرفته قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم.