سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سرانه پرورشی روزانه به ازای هر دانش‌آموز 40 تومان است که با آن یک حبه قند هم نمی‌توان خرید! در این باره معاون وزارت آموزش و پرورش گفته: برگزاری سفرهای تربیتی بدون اختصاص بودجه امکان‌پذیر نیست.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی خبر داد و وضعیت ترافیکی صبح امروز تهران را تشریح کرد.

سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از ورود معاونت علمی به موضوع آلودگی هوا خبر داد و گفت: گره آلودگی هوا تعطیلی مدارس و حرف‌های شیرین مسئولین حل نمی‌شود.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل‌قبول" قرار دارد.

تغییرات اقلیمی در سراسر کره زمین و از طرفی رویکردهای مدیریتی ناکارآمد و بدون شناخت کافی از آثار انسان ساختی که توسط جوامع انسانی محلی و فرامحلی رخ می‌دهد، باعث شده تا دریاچه ارومیه و یوتا در وضعیت بغرنجی قرار بگیرند.

معاون وزارت آموزش و پرورش با توجه به تکثر تعطیلی‌های سال تحصیلی جاری گفت: بازگشت مبالغ خدمات ارائه نشده، شامل سرویس مدارس برای تمام مدارس و کلاس‌های فوق‌برنامه‌های اجرا نشده در مدارس غیردولتی است.

نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر‌به‌فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در ویدئویی گزارشی از اینوتکس 2022 که اوایل سال جاری برگزار شده بود را مشاهده می‌کنید.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار به صورت تنخواه در پی وقع زلزله به استانداری آذربایجان غربی خبر داد.

معاون گردشگری گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی "صندوق ضمانت صادرات ایران"، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو در تماس با معاون غذا و داروی خوی دستور داد لیست اقلام دارویی موردنیاز مناطق زلزله‌زده اعلام شود. در گام نخست 3000 عدد سرم به شهرستان خوی ارسال شده است.

وزیر آموزش و پرورش از مذاکره با معاونت حقوقی دولت برای رفع ابهامات رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین خبر داد.

سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به سؤالی درباره آزمون وکالت 1401 اعلام کرد: این آزمون به دلیل حجم آزمون‌های موظفی این سازمان در سال 1402 برگزار خواهد شد.

رئیس پژوهشکده الکترونیک سرطان دانشگاه تهران در دیدار امروز با رهبر انقلاب جزئیات تولید نخستین دستگاه در حوزه جراحی سرطان در داخل کشور را تشریح کرد.

جمعیت هلال احمر در فراخوانی نحوه کمک به مردم زلزله‌زده "خوی" را اعلام کرد.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه دستاوردهای ما در معماری فرمانده انتظامی به اینجا رسید که فرماندهی انتظامی مسئول در امنیت عمومی است و امنیت عمومی هم یکی از ارکان امنیت داخلی و موثر در امنیت ملی به شمار می‌آید.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی 15 ماه گذشته خبر داد و در این باره به مواردی اشاره کرد.