سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر جز شرمندگی چیزی نصیبش نشد.

بارش برف منجر به تعطیلی برخی مدارس استان تهران در نوبت عصر شد.

رئیس قوه قضائیه گفت: گاهی برای فردی که شرایط بازداشت موقت ندارد وثیقه سنگین صادر می‌شود تا در بازداشت بماند؛ این موارد ممکن است مسئولیت شرعی داشته باشد.

حذف اعتباراتی در حوزه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، تغذیه و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مناطق محروم می‌تواند بودجه سال 1402 را به یکی از ضعیف‌ترین بودجه‌های آموزش و پرورش در حوزه مباحث کیفیت‌بخشی و عدالت آموزشی تبدیل کند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 320 به 342 شهر افزایش یافته و میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی به 45 درصد رسیده است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا آخر امروز ادامه داشته باشد.

استاندار تهران گفت: آرامش حاکم امروز در جامعه را مدیون تدبیر مجموعه انتظامی هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران در نمایشگاه بین المللی از نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات دانش بنیان حوزه صنایع دریایی بازدید و 10 محصول فناورانه ایران ساخت را رونمایی کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شدت پایین‌تر موج هشتم کرونا در مقایسه با موج قبلی گفت: یک‌سوم جمعیت افراد واکسن‌نزده، ممکن است دچار عوارض طولانی‌مدت کرونا (لانگ کووید) شوند.

رئیس پلیس سابق تهران گفت: امروز دیگر در تهران اراذل و اوباش نداریم و مانند سابق که این افراد عرض‌اندام می‌کردند، نیست و بساط قلدری آنها جمع‌آوری شد!

نخستین بیمارستان مجازی آموزشی کشور با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهره‌برداری رسید.

ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران افزایش پیدا کرد.

در جلسه بررسی برنامه و بودجه سال 1402 شهرداری تهران در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بر کمبود دوربین‌های نظارت تصویری در پایتخت تأکید شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان خوی به به بررسی وضعیت درمانی مصدومان و نیز خسارات وارد شده به زیرساخت‌های بیمارستانی در این منطقه پرداخت.

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب دانش فنی ساخت سبک‌ترین ماده دنیا با نام آئروگرافن و مهندسی ساختار آن جهت استفاده در باتری‌ها و ابرخازن‌ها شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بایدها و نبایدهای ترافیکی در روزهای بارانی را بیان کرد.