سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با به قتل رسیدن یک مرد سالخورده در یک خانه قدیمی در محله خزانه تحقیقات تیم جنایی آغاز و در روند بررسی‌ها پسر مقتول که اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورده بود، دستگیر شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سرپرست حوزه ریاست معاونت علمی از تشکیل یک دولت کوچک برای رفع چالش‌های حوزه علم و فناوری با پُرکردن خلاهای موجود و کمک گرفتن از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای اجرای سیستم جمع‌آوری پسماند از درب منازل و حذف حداکثری مخازن 1100 لیتری از سطح معابر شهر تهران در راستای سیاست‌های کلی طرح جامع مدیریت پسماند صورت می‌گیرد.

هرکیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره‌بار به قیمت 49500 تومان به فروش می‌رسد.

وکلای سوئدی حمید نوری در هفتمین جلسه از دادگاه تجدیدنظر پرونده نوری، دفاعیات خود را ارائه کردند و به بیان روایت تاریخی مهمی از وقایع سال 67 ایران پرداختند.

در دومین نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای دانش بنیان حوزه ژئوماتیک از 4 محصول دانش بنیان حوزه ژئوماتیک رونمایی شد.

درپی هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان تامین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی را عهده‌دار شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر اعتباری تأمین شود موضوع برگزاری کلاس‌های جبرانی را به صورت سراسری ابلاغ می‌کنیم اما فعلاً شورای مدرسه باید متناسب با وضعیت خود و تعداد روزهای تعطیل، برای آموزش جبرانی برنامه‌ریزی کند.

شهردار منطقه 15 از جمع‌آوری بزرگترین پاتوق معتادان متجاهر در شوش خبر داد.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت که کووید -19 همچنان یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی با نگرانی بین‌المللی است و در بالاترین سطح هشدار قرار دارد.

یک محقق گفت: ماهی پشه‌خوار "Gambusia holbrooki" که با خوردن لاروهای پشه آنوفل ماده از گسترش مالاریا جلوگیری می‌کند، در آب‌های ایران تبدیل به گونه مهاجم شده است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در آستانه صدور کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی، خواستار تسریع در تکمیل این پرونده شد.

رئیس قوه قضائیه با استقبال از اِعمال ارفاقات قانونی به زندانیان گفت: تاکید مؤکد می‌کنم که این اِعمال ارفاقات شامل زندانیان مخل امنیت و آرامش شهروندان نیست.

مدیرعامل شرکت خاکریزآب، از تلاش برای کاهش مخاطرات و ارتقای تاب‌آوری منطقه 7 شهرداری تهران مقابل خطر سیلاب خبر داد.

فرمانده کل انتظامی درباره برنامه جدید فراجا برای کاهش "سرقت‌های به عنف" گفت: منتظر خبرهای خوش باشید!