سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه 1402 تحقق پذیر است، گفت: امسال شهرداری در حوزه تحقق منابع بودجه 1401 نشان داد امکان تحقق بودجه طبق برنامه‌های بیان شده را دارد.

معاون سیاست‌گذاری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: هدف‌گذاری در قانون جهش تولید دانش بنیان، حمایت از اقتصاد دانش بنیان است نه شرکت‌های دانش بنیان!

تست‌های باقی‌مانده قطار ملی مترو به منظور اخذ تاییدیه مراجع بین‌المللی در حال انجام بوده و پیش‌بینی می‌شود فروردین ماه سال 1402 نخستین نمونه این قطار با سطح داخلی‌سازی 85 درصد به حرکت درآید.

شهردار منطقه 9 از توزیع هفتگی بلیط رایگان استفاده از استخر توسط اداره امور آسیب‌های اجتماعی در راستای ارتقاء نشاط و تعالی کودکان کار خبر داد.

دبیر ستاد زیست فناوری گفت: در حوزه کشت و صنعت به کارگیری 30 فناوری، متحول‌کننده اقتصاد کشت و صنعت‌ها است که یکی از آنها موضوع کریسپر بوده که می‌تواند اقتصاد کشور را تغییر دهد.

نوآموزان دوره پیش‌دبستانی از امروز می‌توانند برای سنجش سلامت اقدام کنند.

دادستان کل کشور گفت: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی از سراسر کشور، آن را در زمره مردمی‌ترین نیروهای مسلح جهان قرار داده است.

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: رتبه‌های 1 و 2 شاغلین و رتبه‌های 1 تا 3 بازنشسته‌ها مورد بررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از 50 درصد از آنها مورد تائید قرار گرفته است و همکاران به مدت 10 روز فرصت اعتراض دارند.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با بیان این‌که نیاز به اهدای خون یک نیاز مستمر و همیشگی است، گفت: در زمان حاضر بحران و مشکلی در زمینه ذخایر خون و فراورده‌های خونی در کشور و منطقه زلزله‌زده خوی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد، ویژه‌برنامه‌های ایام دهه فجر و همچنین ماه‌های پایانی سال 1401 را در این مجموعه تشریح کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باید تحول بنیادین در مدیریت تهران ایجاد شود.

رویشگاه 11 استان کشور در حالی میان وعده‌های حفاظت بیابان می‌شود که بار دیگر قطع هکتارها جنگل، سوگ بر ستبر زاگرس پوشانده‌است.

برخی معلمانی که موفق به اخد تایید نهایی گزینش نشده‌اند، مدعی هستند که دلیل رد گزینش آنها دلایلی مانند سهل‌انگاری در نماز، حضور کمرنگ در تجمعات و... بوده است! دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش درباره این ادعاها توضیح داده است.

معاون راهبردی قوه قضائیه توضیحاتی درباره سند تحول قضائی و قرارگاه پیگیری تدابیر و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری ارائه داد و در آن تاکید کرد: سند تحول قضائی بدون همکاری سایر قوا معنا ندارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری اجلاس بین المللی گرد و غبار در سال آینده به میزبانی تهران خبر داد.