سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

تعداد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به 1466 عضو در 152 شهر رسیده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آماده‌باش ظرفیت‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله خوی خبر داد.

سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور از تغییر دستورالعمل پلاک ویژه خودرو افراد دارای معلولیت خبر داد.

دبیر نمایشگاه اینوتکس 2023 گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان تا 70 درصد تخفیف در سامانه "غزال" برای شرکت در نمایشگاه اینوتکس قرار داده است.

سردار منتظرالمهدی که پیشتر معاون اجتماعی فرماندهی کل انتظامی بود، امروز با حکم سردار رادان دوباره به سمت معاونت اجتماعی پلیس منصوب شد.

سخنگوی سازمان اورژانس از افزایش آمار مصدومان زلزله خوی به 973 نفر خبر داد و گفت: 24 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

معاون فناوری پارک پردیس گفت: در نمایشگاه اینوتکس 2023 چندین استیج از جمله "اینوتکس‌پیچ" (رقابت استارت‌آپ‌ها)، "نکستیشن 2023" (فناوری‌های نوظهور و آینده فناوری‌ها)، "ریورس‌پیچ‌" (ارتباط فناوران و صنایع)، اینوتکس‌استیج و... خواهیم داشت.

استحصال و استفاده از آب ژرف به دلیل صعوبت برداشت، هزینه‌های سنگین اکتشاف و استحصال و اندک آب استحصالی، امکان رقابت با سایر گزینه‌ها نظیر برداشت از منابع سطحی و منابع زیرزمینی متعارف و یا کاهش مصارف را ندارد و وابسته کردن مصارف آب به آن، منطقی نیست.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه 930 مدرسه تهران براساس استانداردهای آتش‌نشانی ناایمن هستند، از فروش املاک مازاد برای ساخت مدرسه خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهروند با اعلام فروش "لوازم خانگی به صورت اقساطی" در 14 فروشگاه منتخب شهروند گفت: در حال حاضر تنها فروشگاهی که به صورت 24 ساعت فعالیت می‌کند، فروشگاه شهروند بیهقی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه 30 هزار مدرسه تخریبی چالشی برای آموزش و پرورش است، گفت: 15 میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی برای حذف مدارس کانکسی اختصاص می‌یابد.

کانون های وکلا باید تا 30 دی ماه پروانه کارآموزی وکالت را برای پذیرفته‌شدگان آزمون صادر می‌کردند اما تاکنون این مهم انجام نشده است! سخنگوی اسکودا در این باره حاضر به پاسخگویی نشد.

رئیس پارک پردیس گفت: توسعه همکاری و مشارکت با بازیگران جدید، جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و تولید محتواهای ناب و آموزشی از جمله اهداف برگزاری اینوتکس در چند سال اخیر است. بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پارک پردیس بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از دستگیری 233 جاعل و کشف بیش از 15 هزار اسناد جعلی در طرح دو مرحله‌ای عملیات در پاتوق‌های عرضه مدارک جعلی خبر داد.

معاون برنامه ریزی توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تعداد جذب نیرو در بدنه شهرداری در دوره مدیریت زاکانی را تشریح کرد.