چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

راننده خودروی پراید با ضربات چاقو توسط مسافر خود در کیلومتر 8 جاده مخصوص تهران کرج به قتل رسید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در خصوص هزینه نگهداری هر فرد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در گرمخانه‌های شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

با کشف جسد مرد جوان در اتاق خوابش در شمال تهران، تحقیقات توسط تیم جنایی کلید خورد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام ثبت اطلاعات 600 هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در سامانه بیمه سلامت، نحوه ثبت‌نام بیماران در این سامانه را تشریح کرد.

وکلای سوئدی حمید نوری در مرحله تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات حقوقی و تاریخی مهمی از او کردند و به بیان برخی تناقضات موجود در ادله دادستان سوئد پرداختند. آنها معتقدند برخی شواهد تاریخی در این پرونده نادیده گرفته شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه تبعیض‌آمیز سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص واگذاری اراضی به کارکنان این سازمان را باطل کرد.

پژوهشگران دانشگاه تهران نانوحسگری برای تشخیص سریع محتوای گلوتن نمونه‌های غذایی حاوی غلات برای بیماران مبتلا به سلیاک طراحی کردند.

مرد جوان که در اقدامی هولناک مزاحم همسرش را در کرج به قتل رسانده بود، پس از 20 سال فرار در تهران بازداشت شد.

در حال حاضر 2830 دستگاه نانو در 87 آزمایشگاه تحقیقاتی در دانشگاه‌ها و بخش خصوصی در قالب شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو به ارائه خدمات مشغول هستند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای سومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه به طور همزمان در 14 استان کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم از تهیه 2700 دوز دوم واکسن آنفولانزا برای کارگران شهرداری تهران خبر داد.

مدیر بخش پستانداران دفتر حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از مشکلات ما در مسیر تکثیر گوزن زرد ایرانی مازاد جمعیت نرهاست چرا که بین نرها برای تولید مثل رقابت شکل می‌گیرد و موفقیت تولید مثل را پایین می‌آورد.

شهردار تهران از راه‌اندازی دهکده‌های سلامت توسط شهرداری تهران در پایتخت خبر داد و گفت: در چند نقطه از تهران راه‌اندازی دهکده‌های سلامت در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم این مجموعه‌ها را در چند نقطه خوش آب و هوای تهران ایجاد کنیم.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از گسترش پوشش بیمه‌ای خدمات دندان‌پزشکی و کاهش پرداخت از جیب مردم برای دریافت این خدمات خبر داد.

کیفیت هوای امروز پایتخت در اکثر مناطق در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد که می‌تواند اثرات نامطلوبی روی سلامتی انسان بگذارد اما رعایت برخی نکات می‌تواند به بهبود وضعیت سلامتی افراد کمک کند.