چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: حراست از سلامتی شهروندان یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری است و به همین جهت امروز شاهد آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران هستیم؛ که در سوز سرما برای پاکیزگی شهر تلاش می‌کنند.

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی از طرح‌های نوآورانه و فناورانه حوزه «داروها، فرآورده‌ها»، «تجهیزات مصرفی» و «کیفیت افزایی خدمات و محصولات در درمان ناباروری» حمایت می‌کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در ارتباط با میزان دسترسی جهت تزریق واکسن هپاتیت در کشور توضیح داد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از اجرای طرح "پیوند" در این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح پیوند نتیجه چندساله تلاش گروهی از پیشکسوتان دانشگاه شریف برای یافتن چگونگی اتصال پایان‌نامه‌ها به نیازهای صنعتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 124 هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 70 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با توضیح درباره سنجش سلامت پیش‌دبستانی‌ها گفت: غربالگری اختلالات یادگیری، نقص توجه و بیش‌فعالی و آسیب زبان و گفتار به سنجش سلامت اضافه شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به انفجار کپسول آتش‌نشانی در سالن انتظار بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از دستور وزیر بهداشت برای بررسی دقیق علت این حادثه و اعزام مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به یاسوج خبر داد.

با دستور دادستانی تهران، 54 واحد تجاری به مساحت 4300 متر مربع در مرحله هفتم طرح قلع و قمع بناهای غیرمجاز در محله خلازیر تهران، با دستور و نظارت این دادستانی تخریب شد.

سخنگوی فراجا ضمن محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان گفت: پلیس تامین امنیت اماکن دیپلماتیک را وظیفه خود دانسته و در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش کارگر پمپ بنزین بیش از 30 میلیارد ریال از حدود 150 شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 69 درصد از تصادفات در دی ماه فقط در بزرگراه‌های شهر تهران اتفاق افتاد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

‌مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج از انفجار در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام سجاد یاسوج خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

نوزاد کانگرو به دلیل زندگی در کیسه، رابطه عاطفی قوی با مادر خود دارد که در فیلم زیر نمونه‌ای از این علاقه متقابل را می‌بینیم:

این متهم ادعا می‌کند یک کلت کمری و یک کلاشینکف داشته است و تصمیم داشته تا هر فردی سر راهش قرار می‌گیرد، را بکشد.