دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور به‌عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای، فردا در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان سخنرانی می‌کند.

به گفته رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، بخشی از اطلاعات سرورهای منافقین به ایران منتقل شده و کارشناسان در حال بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته های تخریب و نقاط کور هستند.

فعالان نشریات دانشجویی با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کردند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروی زمینی ارتش، سرنوشت نبردهای امروزی را رقم می‌زند و تاثیرگذاری قابل توجهی در حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

سامانه آموزشی موشک «فتح360» توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و با موفقیت آزمایش شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران توسط دولت سیزدهم خبر داد.

دانشگاه صنعتی شریف با توجه به روزهای برگزاری کنکور محدودیت تردد در این دانشگاه در نظر گرفت.

علیرضا منادی با بیان اینکه احکامی از لایحه برنامه هفتم توسعه که مغایر با قوانین دائمی و مصوب مجلس بود، حذف شد، گفت: بر اساس یکی از مصوبات کمیسیون آموزش در طول برسی برنامه هفتم، مالیاتی از شرکتهایی که کار تحقیق و توسعه انجام می‌دهند، اخذ نخواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با حضور گسترده آحاد مردم تهران و خانواده معزز شهدا با هدف پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از ارجاع طرح اصلاح قانون حمل سلاح توسط ضابطان قضایی به کارگروه دفاعی این کمیسیون خبر داد و گفت: پس از بررسی این طرح در کمیسیون، طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

دیوان محاسبات کشور در خصوص نحوه به کارگیری پذیرفته شدگان نهایی آخرین آزمون استخدامی اطلاعیه ای منتشر کرد.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا و پوست‌اندازی‌شده و مجهز به فناوری روز هستیم.

جمعی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی را کلید زده‌اند و این طرح جهت بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است.

اعضای هیأت‌رئیسه جبهه اصلاحات با رأی اکثریت اعضای این جبهه، انتخاب شدند.

رئیس جمهور با تأکید بر برقراری عدالت در پرداخت حقوق و مزایا در ادارات را به‌عنوان یکی از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه و افزایش بهره‌وری در ادارات ضروری دانست.