یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

نماینده پارلمان بحرین در حاشیه اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه‌ریزی مجالس آسیایی گفت: بحرین از ارتقای روابط ایران و عربستان استقبال می‌کند.

عبداللهی، معاون خبر خبرگزاری تسنیم بر شفاف شدن ارتباط نیروهای اپوزیسیون با رژیم صهیونیستی در جریان ناآرامی‌های سال گذشته تأکید کرد و گفت حضور پسر پهلوی در سرزمین های اشغالی، نشانه فلاکت و سرگردانی جریان اپوزیسیون است.

وزیر کشور گفت: برخی می‌کوشند تا مطرح کنند دهه هشتادی‌ها از اسلام و انقلاب دور شده‌اند ولی می‌بینیم که همین دهه هشتادی‌ها در غدیر و راهپیمایی اربعین فعال هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مجمع مجالس آسیایی با عادل العسومی رئیس پارلمان عربی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی آخرین وضعیت تفحص از این صنعت را تشریح کرد و گفت: گزارش تفحص از خودروسازی‌ها نهایی شده و به زودی در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود.

اکبری، مدیرعامل موسسه ابرار معاصر تهران ضمن بررسی وجوه مختلفِ هجمه سنگینی که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور رخ داد، بر لزوم هم افزایی حداکثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان تأکید کرد.

مرکز پژوهش‌های مجلس بر ضرورت توجه بیشتر به نقش کلیدی برخی دستگاه‌ها در نظام علم و فناوری کشور، از جمله جهاد دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

دومین دوره آموزشی - فرهنگی ویژه دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور 23 تا 27 تیر به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

رئیس جمهور رشد روابط جمهوری اسلامی ایران با ازبکستان در دو سال گذشته را قابل قبول دانست.

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم تلاش کرده با ایجاد تعادل در سیاست خارجی، دیپلماسی خارجی ایران را محدود به یک توافق خاص یا چند کشور محدود نکند و اولویت خود را به ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه، همسو و دوست اختصاص دهد.

وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای از ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر حاج اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر را تسلیت گفت.

در حالی که مجمع تشخیص مصلحت نظام 17 خرداد ماه را موعد اعلام نظر رسمی خود درباره مصوبه شفافیت اعلام کرده بودند اما با گذشت یک ماه از این موعد وضعیت شفافیت قوای 3گانه همچنان مشخص نیست.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران گفت: هیچگونه مدرک دانش‌آموختگی در دانشگاه تهران بدون کد صحت صادر نمی‌شود.

دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های ضد حقوق بشری دولت انگلیس را محکوم کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در کنار ارائه خدماتی چون برق‌رسانی و آبرسانی، ساخت جاده و ایجاد بنگاه‌های کوچک اشتغال‌زایی در سال‌های گذشته، اما ساخت مدرسه جلوه‌ای دیگر در خدمت به مردم دارد.