یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران گفت: هیچگونه مدرک دانش‌آموختگی در دانشگاه تهران بدون کد صحت صادر نمی‌شود.

دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های ضد حقوق بشری دولت انگلیس را محکوم کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در کنار ارائه خدماتی چون برق‌رسانی و آبرسانی، ساخت جاده و ایجاد بنگاه‌های کوچک اشتغال‌زایی در سال‌های گذشته، اما ساخت مدرسه جلوه‌ای دیگر در خدمت به مردم دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در این حوزه، تورم مزمن را عامل کاهش ارزش مستمری بازنشستگان دانست و گفت: مرکز پژوهش‌ها در روند بررسی لایحه برنامه هفتم بر اصل کفایت مستمری بازنشستگان تاکید داشته است.

نمایندگان پارلمانی 22 عضو مجالس آسیایی (APA) از ساختمان مشروطه، موزه و صحن مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از توقیف نفتکش خارجی حامل یک‌میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه خبر داد.

رئیس جمهور تأکید کرد هیچ دستگاهی نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف، اجرای تکالیف خود در این زمینه را به معطل کند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از برگزاری دومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه‌های میانی (حامیم) در دانشگاه ها کشور خبر داد.

رئیس جمهور با ارسال پیامی انتخاب مجدد شوکت میرضیایف، رئیس جمهوری ازبکستان را تبریک گفت.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از مشارکت 11 هزار دانشجو در طرح حامیم خبر داد.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نصرت همراهی، نماد راستین ایثار و فداکاری و مادر بزرگوار شهید والامقام، سرلشکر اسماعیل دقایقی را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت گفت.

با حضور سردار سیدیحیی صفوی و پیرحسین کولیوند تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه خیریه امدادگران عاشورا و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به امضاء رسید.

علی بهادری‌جهرمی در پیامی درگذشت همشیره حسین شریعتمداری را به وی تسلیت گفت.

آخرین برگ از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی با معرفی برگزیدگان ورق خورد و طی آن در دو بخش متفاوت از مرحوم علامه محمدتقی جعفری و آیت الله فقید محمدعلی تسخیری تجلیل شد.

پژوهشگر حقوق بین الملل در یادداشتی به موارد نقض حقوق بشر و آزادی در کشور سوئد پرداخته است.

کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: اخیراً خبری در برخی از رسانه منتشر شده در مورد «عدم امکان برخورد با متقلبین کنکور 1401 و دانشجو دانستن آنها توسط کمیسیون اصل نود» که از اساس کذب و بر پایه اطلاعات نادرست است.