سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

«مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد» با دستور رئیس‌جمهور تشکیل شد.

سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه دستان نیروی دریایی سپاه پر است، گفت: نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد مردمی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین مبنا و موتور حرکت سایر جهادهاست. جهاد تبیین در برابر خطرناک ترین حمله ها قرار دارد و از حمله به مغزها و قلب ها دفاع می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح ملی اعتلاء به همت دانشگاه آزاد و برای مواجهه با جنگ ترکیبی که دشمن تدارک دیده، راه‌اندازی شد.

عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی ادعای اهانت به رهبری در جریان مناظره میرسلیم با رشیدی کوچی در صدا و سیما را سخنی نسنجیده و ناصواب دانست.

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرد

یک منبع آگاه دفاعی ادعای آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز را تکذیب کرد.

اختیارات مورد نیاز بانک سپه برای تکمیل مراحل ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در این بانک در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مورد بحث قرار گرفت.

رئیس جمهور قانون همکاری متقابل در امور گمرکی میان ایران و کرواسی را ابلاغ کرد.

مصوبه مجلس شورای اسلامی اصلاح «طرح حمایت از گزارشگران فساد» توسط اعضای هیئت عالی نظارت مجمع بررسی شد.

جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، نخبگان و صاحب نظران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

وزیر دفاع نوشت: سیاستهای توسعه طلبانه غرب و ناتو برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابتهای جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش آفرینی سازمان شانگهای را چندین برابر کرده است.

رئیس سازمان پدافندغیرعامل گفت: طی دو سال گذشته در حوزه ترور‌های شیمیایی شاهد توسعه این اقدامات بودیم که علیه رزمندگان محور مقاومت از جمله رزمندگان کشورمان انجام می‌شد، لذا در بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که دشمن از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند.

وزیر کشور گفت: حجاب یک امر شرعی و قانونی است و جمهوری اسلامی هم برای یک سیاست متعالی و برای سیاست برتر، حجاب و عفاف را دنبال می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.

طراح طرح انتخابات تناسبی در تهران ضمن تشریح ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع به این طرح و پاسخ به این ایرادات، گفت: نظام تناسبی عادلانه‌ترین شکل ممکن برای برگزاری انتخابات مجلس است.