سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در جلسه علنی امروز با اشاره به ضرورت اصلاح قانون بانک های عامل گفت: همکاران در کمیسیون اقتصادی موضوع قانون مربوط به بانک های عامل را هم هر چه سریعتر به صحن مجلس بیاورند.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 3 تیم تروریستی مرتبط با گروهک تروریستی منافقین را دستگیر کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور به مرحله‌ای رسیده است که هیچ گزینه نظامی نه روی میز و نه زیر میز دشمن قرار ندارد و قدرت‌های جهانی قادر نیستند هیچ تصمیمی در منطقه اتخاذ کنند جز اینکه نظر جمهوری اسلامی را گرفته باشند.

وزارت کشور در بیانیه‌ای تصریح کرد: دشمن استکباری با آگاهی از مسیر نوین و افق گشای انقلاب اسلامی با مدیریت دولت مردمی و عدالت‌محور، با حیله‌ها و توطئه‌های رنگارنگ، به دنبال انحراف این مسیر و القای ناامیدی در میان مردم عزیز کشور است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: راه‌اندازی شهرک‌های پتروشیمیایی در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان از زمینه‌های پویایی اقتصاد دریا و اشتغالزایی برای مردم است.

سخنگوی وزارت کشور در توییتی به ادعای اخیر گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران که گفته بود سیستم ثبت احوال ایران هیچ وقت به مهسا امینی اجازه ثبت اسم ژینا را نداده است! واکنش نشان داد.

دیوان محاسبات کشور، برشی از گزارش تفریغ بودجه شش ماهه اول سال 1401 منتهی به پایان شهریورماه منتشر کرد.

مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت.

نشست «ناشهروندی؛ تأملی بر ناهنجاری‌های اعتراض» با حضور سجاد صفار هرندی و بهاره آروین فردا دوشنبه 14 آبان برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه درخواست 227 نماینده از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با تحریک کنندگان اغتشاشات اخیر را قرائت کرد.

رئیس جمهور دو عضو جدید هیئت نظارت بر ضوابط نشر کتاب را منصوب کرد.

نمایندگان مجلس بانک مرکزی را مکلف کردند موارد مظنون به پولشویی را به مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گزارش کرده و پس از تأیید نسبت به مسدود کردن حساب اشخاص مظنون به پولشویی اقدام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده اصفهان به وزیر اقتصاد درباره ضرورت اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در بانک‌های خصوصی را قرائت کرد.

نمایندگان با اکثریت آرا با برگزاری نشست علنی در نوبت عصر امروز موافقت کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: خصومت دشمنان همیشگی بوده ولی اینکه کشور با وجود این همه دشمنی، فشار و تحریم در حال رشد و پیشرفت است آن‌ها را عصبانی کرده است.

نمایندگان مجلس شرایط هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر برای رسیدگی به اختلافات بانکی را مشخص کردند.