سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس با اشاره به ایام تدوین برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: در برنامه هفتم باید موضوعات، خانواده‌محور دنبال شوند و حمایت از نهاد خانواده در اولویت باشد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور از اختصاص 20 درصد کل یارانه به خانه احزاب خبر داد و گفت: خانه احزاب متولی هماهنگی و ساماندهی فعالیت احزاب و همچنین کمک به فراهم‌سازی فضای گفت‌و‌گوی بین احزاب در کشور است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: احتمالا هفته آینده طرح افزایش تعداد نمایندگان برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

با تغییرات صورت گرفته در سامانه موشکی باور373، این سامانه می‌تواند اهداف را در برد بیش از 300 کیلومتر مورد اصابت قرار دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی قانون افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را برای اجرا به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

رئیس جمهور گفت: امروز همه قبول دارند که نظام اداری نیازمند تحول است و در دولتی که پرچم تحول‌خواهی را برافراشته، ضرورت دارد نظام اداری و ساختار حکمرانی متحول و متناسب‌سازی شود.

مصطفی غفاری تحلیلگر مسائل اجتماعی گفت حکومت باید دو پیام را به جامعه بدهد؛ یک اینکه در برابر این اغتشاش‌ها می‌ایستد و دیگری اینکه شنونده مردم هست.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: اساتید می‌توانند تا 20 آبان نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

شبکه سعودی ایران اینترنشنال در مصاحبه با یکی از فعالان اپوزیسیون، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانست!

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کرد برای حفظ دام مولد روستائیان و عشایر منابع مالی صندوق توسعه دامپروری تقویت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن طرح سوال از سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در مجلس خبر داد.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای جزئیات دیگری از فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ را منتشر کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در طول 43 سال گذشته حتی یک لحظه را نمی‌توانیم ببینیم که آمریکا و استکبار در دشمنی با ملت و حکومت ایران کاری نکرده باشند؛ از تحریم گرفته تا جنگ رسانه‌ای تلاش کردند که با ایران دشمنی کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تخلفات بانکی را از طریق مجلس پیگیری می‌شود، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی افراد نیاز به اخذ وام‌های خرد دارند که باید بانک‌ها روند اخذ این وام‌ها را تسهیل کنند.

486 استاد دانشگاه تهران در بیانیه ای از پایداری آرامش در فضای آموزشی این دانشگاه حمایت کردند.

محمدرضا غلامرضا موثرترین ابزار اقناع افکار عمومی را عمل‌گرایی و دوری از تناقض نامید و گفت: مسئولان بانوان استانداری‌ها نقش مهمی در تبیین و روشنگری دارند.