سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

مشاهدات خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم 13 آبان امسال کورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد.

رئیس‌جمهور در مراسم 13 آبان خطاب به بایدن گفت: ایران 43 سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قطعنامه پایانی این مراسم بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید کردند.

راهپیمایی روز 13 آبان با حضور مردم و دانش‌آموزان در خیابان‌های منتهی به لانه جاسوسی آمریکا آغاز شد.

اگر در روزها و هفته‌های اول سیاست مدارا برای جداشدن صف مردم از اخلالگران امنیت درست بود، با اتفاقات امروز کرج حجت بر همه تمام شده که برخی صحنه‌گردانان آشوب‌های فعلی سیاست سوریه کردن ایران و قتل طیف گسترده‌ای از ایرانیان را در پیش گرفته‌اند.

بیانیه جمعی از خانواده ها و فرزندان شهدای گرانقدر کشور در خصوص فتنه مهر 1401 بیانیه ای صادر کردند.

جعل‌کننده اصلی از رو رفت ولی تقی کروبی همچنان علاقه‌ای به فهمیدن ندارد!

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تصریح کرد: تظاهرات سراسری گرامیداشت یوم الله بزرگ 13 آبان، اعلام شکست فتنه امریکایی صهیونیستی اغتشاشات اخیر در جنگ ترکیبی خواهد بود.

وزارت دفاع با صدور بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: این روز، روز مهم و نمادین "نه" گفتن به استکبار جهانی و روز رهایی از چنگال استعمار، قطع دخالت بیگانگان و روز همبستگی و همدلی این ملت متحد و شریف است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اغتشاشات خیابانی و هتک حرمت به حرم حضرت احمدبن موسی (ع)، عمق جنایت پیشه‌گی و ددمنشی دشمنان درنده خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار می‌سازد، گفت: این آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند تا پیش از پایان سال 1401 حداقل 50 درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که امنیت خود را از نظام‌های سلطه و با باج‌دهی به دست نیاورده و تنها کشوری است که امنیت ملی خود را اجاره نکرده است.

شورای نگهبان در بیانیه‌ای 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گرچه از انقلاب ضداستکباری ملت ایران که منجر به اخراج آمریکا و دولت وابسته به او شد 44 سال می‌گذرد، اما توانست هژمونی پوشالی آمریکا در جهان را به چالش بکشد.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای تاکید کرد: حادثه تروریستی شیراز بار دیگر رسانه‌های غربی - عبری - عربی و مزدوران داخل و خارج‌نشین آنان را که در این ماجرا سکوت کردند را بیش از پیش رسوا کرد.

مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند فرزانه و مدیر توانمند، شهید دکتر سیدفریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر برگزار شد.