سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

"برداشت رهبر انقلاب از آمریکا تداوم نگاه حضرت امام به این دولت است؛ نگاهی واقع بینانه که همه دریچه ها را روی آن می‌بندد تا کشور و منافع و هویت آن مصون بماند."

"آیا ممکن است آدم‌های شرور جرأت ارتکاب بدترین شرارت‌ها یعنی کشتن افراد بی‌گناه به طور دسته‌جمعی را پیدا کنند؟ بله ممکن است، اگر شرارت مبتذل شود!"

جمیله کدیور فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: شاهد تغییر جدی و قابل‌توجهی در رویکرد و عملکرد رسانه‌های جریان رسمی فارسی‌زبان خارج کشور و فاصله گرفتن از چارچوب‌های مرسوم رسانه‌ای و تبدیل شدن آنها به ستادهای جنگ روانی هستیم.

علی لاریجانی گفت: حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از 2 شیفته شدن جلسات علنی قوه مقننه در هفته جاری خبر داد.

پرتاب زیرمداری ماهواره بر قائم 100 نیروی هوافضای سپاه با موفقیت انجام شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما پیگیر لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی بوده‌ایم و نامه‌ای هم به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور ارسال کرده و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با وی و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم.

رئیسی گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.

در جلسه ستاد ملی کرونا، با توجه به برگزاری قریب الوقوع جام جهانی فوتبال 2022 و تردد هموطنان و گردشگران بین ایران و قطر، بر ضرورت انجام تست پی‌سی‌آر از مسافران در مبادی ورودی کشور در این ایام تاکید شد.

معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: امروز ایران در ساحت جهانی در حال فعالیت است و عضویت ایران در شانگهای و زمینه پیوستن به بریکس نشان‌دهنده این است در عرصه جهانی نقش آفرینی می‌کنیم.

رئیس جمهور روز گذشته به جمع دانش‌آموزان حاضر در اولین اردوی راهیان پیشرفت رفت.

نماینده تبریز در مجلس گفت: مقصر اصلی فحاشی‌های اخیر در دانشگاه‌ها ما مسئولین هستیم که اگربه درستی با دانشجو رفتار می‌کردیم و پاسخ سؤالات آن‌ها را منطقی جواب می‌دادیم اکنون دانشجو برای گرفتن پاسخ سؤالات خود نوک پیکان را به نظام نمی‌گرفت.

بررسی سوال مجتبی رضاخواه نماینده تهران و تعدادی از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی این هفته مجلس قرار دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین پیش نویس طرحی برای ساماندهی اجتماعات و راهپیمایی ها در مرکز پژوهش های مجلس و بررسی خبر داد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری توسط این شورا تأیید شد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی تجمعات را در این کمیسیون تشریح کرد.