جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

ترجمه عربی کتاب «اخلاق در خانواده» به کوشش انتشارات دارالمعارف الحکمیه در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) در لبنان منتشر شد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در زادروز داود میرباقری این نکته را مطرح کرد که باید حضور چنین کارگردانی را برای امروز فرهنگ ایران اسلامی مغتنم بدانیم و از تجربه ساخت فصل اول این سریال استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی پیش برویم.

کتاب «صحیفه زندگی» با هدف تبیین معارف صحیفه سجادیه بر محور بیانیه گام دوم انقلاب، به کوشش جمعی از اساتید دانشگاه منتشر شد.

10 فیلم برتر هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن (1023) به انتخاب منتقدان هالیوودریپورتر انتخاب شد.

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم در واکنش به هجمه‌پراکنانی که می‌گویند از سریال‌های تلویزیون خبری نیست و کارگردانان صاحب‌نام با صداوسیما قهرند، می‌گوید: موتور سریال‌سازی در تلویزیون دوباره روشن شده و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را مخاطبان روی آنتن خواهند دید.

داوود میرباقری هنرمند شناخته شده کشورمان، به تماشای نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» نشست‌.

جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به ولادت امام رضا علیه‌السلام اختصاص دارد.

استفتائات پرتکرار اردیبهشت‌ماه از سوی دفتر مقام معظم رهبری منتشر شد.

خواننده گروه اعزامی به فستیوال بین‌المللی تئاتر صحرایی در تونس معتقد است که میانِ بازیگر تئاتر و بازیگر تعزیه تفاوت عمیقی وجود دارد.

پیش از ظهر امروز مراسم وداع با پیکر استاد آموزش هنر در فرهنگستان هنر برگزار شد.

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با شعار «مهر خواهر برادری» فردا (دوشنبه 8 خرداد) از ساعت 8 شب در میدان خراسان تهران برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از ششم تا یازدهم مهرماه 1402به دبیری احمد جولایی برگزار خواهد شد.

در دهه کرامت سیاست‌ها و محورهای اولویت‌دار سازمان بسیج هنرمندان برای جشنواره‌های سال 1402 تبیین شد.

وزیر فرهنگ در آیین تجلیل از اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران ارشد سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه تقویت موسسات قرآنی در صدر حمایت‌های وزارت فرهنگ قرار دارد و گفت: مطالبات قرآنی در صدر انتظارات فرهنگی مردم است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به‌مناسبت روز جهانی آفریقا میزبان تعدادی از نمایندگان جامعه مسلمانان ماداگاسکار بود.

در لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب میان مردم عادی و چهره‌های مطرح، تفاوت‌هایی در نظر گرفته شده و افراد شناخته‌شده در صورت تخلف، طبق قانون با جریمه و محرومیت‌های اجتماعی شدیدتری مواجه خواهند شد.